Voor deze Seiko zit ik na te denken om een donkerblauwe band aan te schaffen. Denken jullie dat dit wat is? En hebben jullie tips?
Het gaat om deze:
Voor deze Seiko zit ik na te denken om een donkerblauwe band aan te schaffen. Denken jullie dat dit wat is? En hebben jullie tips?
Het gaat om deze:
Ik zou voor een wat lichtere band kiezen,
Bijv. zoiets…

Ik zelf walg van blauwe banden, maar smaken verschillen. Maak anders een fotoshopje kun je het resultaat zien.
Ik vind de combi nu anders helemaal niet slecht. Het enige wat misschien aan te merken valt is dat de croco print wat te klassiek is voor dit sportieve horloge. Een donkerblauwe sportieve met licht stiksel zou wel es geweldig kunnen staan.
Zeer knappe Seiko trouwens, wat is het typenummer?
zoiets:
Dank je wel. Dit is de SKA569P1.
Zelf dacht ik hieraan:

Nog wel crocprint. Maar door de witte stiksels wel sportiever
Denk dat dat zeker staat, witte stiksels zijn een mooie toch, breekt de boel ook!
Ik vind kwa kleur zowel het rood wat je hebt als het blauw wat je voorsteld goed staan. Maar omdat het blauw wat minder glanst vind ik dat zelf nog wat beter.
De Rios die Ramone voorstelt is ook prachtig.
Zwarte dial met witte markers op een zandkleur
textiel ( Citizen ecodrive band )

Niet bij een zwarte wijzerplaat! Ik zou zelf een lichtbruine tint kiezen!
Ik vind donkerblauw wel kunnen bij zwarte plaat. Zeker als er een vette AR coating op zit… dan lijkt de plaat toch vaak blauwig.
denk dat zoiets prima kan!
Kan me een topic herinneren over een Speedy met verschillende banden, daar kwam ook een donkerblauwe band voorbij. Die heeft mij overtuigd om ooit een blauwe band bij @Ko-Banden te bestellen!
Edit: Plaatje gevonden… ik vind het gewaagd maar mooi.