DontEatYellowSnow

Ik kon nog geen review vinden over Roel. Dus bij dezen, want met Roel is het goed zaken doen! Prettige communicatie en razendsnelle betaling. Helemaal top dus :sunglasses: :+1:

Groet,

Jeffrey.

2 likes

Indeed is het fijn zakendoen met Roel, ik heb niets te klagen, to the point en daar hou ik van!! Voor herhaling vatbaar dus! :slight_smile:

1 like

Same here, leuke bandendeal met Roel gemaakt, enigszins vertraagd door ziekte van mijn kant, waar Roel heel soepel mee om ging. Heeft uiteindelijk de bandjes ongeveer bij mij thuis gebracht! Zeer fijn, zeker ook de extra verrassing die erbij jzat!

1 like

Recent een horloge (LLD No Date) van Roel gekocht. Echt helemaal top, fijne, snelle communicatie, heel leuk gesprek, super aardige vent! Kortom, heel prettig om Roel te treffen en zaken met hem te doen. Het horloge was overigens helemaal mint, erg netjes.

1 like

Vandaag een prachtige Speedmaster overgenomen van Roel. Erg fijn zakendoen, snelle en prettige communicatie en vlot een afspraak kunnen maken zodat ik het pareltje al snel om mijn pols had.

Zo zouden alle deals moeten zijn :+1: Bedankt en wellicht tot ziens!

1 like

Vandaag een leuke verkoopdeal gedaan met Roel @DontEatYellowSnowโ€ฆ

Via MP op HF contact gekregen en daarna een snelle duidelijke communicatie en de deal was beklonken :muscle:t2:

Voordeel was ook 2 Tilburgers onder elkaar :blush::sweat_smile: wat mij betreft een aanrader en zou zeker nogmaals zaken met Roel doen.

Bedankt en veel draagplezier :ok_hand:t2:

1 like

Dank je Luuk, geheel wederzijds!

1 like

Vandaag een fijn formaat Grand Seiko overgenomen van @DontEatYellowSnow. Toen ik op mijn vakantieadres zijn advertentie zag verschijnen, was Roel zo vriendelijk om het gereserveerd te houden tot ik weer terug in NL was. Helemaal top :+1:

1 like

horlogebandje overgenomen van @DontEatYellowSnow. Snel binnen, in perfecte staat en voor een leuke prijs. Hartelijk dank! :+1:t2:

1 like

Maandje geleden een Max Bill van Roel overgenomen. Nam de moeite om halverwege af te spreken, prettige overdracht en een hele nette prijs.

Aanrader dus!

1 like

Vandaag mijn Tudor aan @DontEatYellowSnow kunnen verkopen. Soepele communicatie en fijne afhandeling vandaag. Aanrader!

1 like

Roel @DontEatYellowSnow heeft vandaag een horloge van mij overgenomen en dat was een prima ervaring :+1:t2: Vriendelijke en snelle communicatie heen en weer, en we zijn snel tot een afspraak voor overdracht gekomen.

Tot een volgende keer! :ok_hand:t2:

Groet, Matthijs

1 like

Vandaag weer een leuke deal gedaan met Roel @DontEatYellowSnow

Zoals de vorige keer weer helemaal toppie :+1:t2:

1 like

Afgelopen weekend een Seamaster van Roel gekocht waar ik net naar op zoek was. Vlug en duidelijk contact met Roel. Na een paar vragen een deal kunnen sluiten en horloge ging op zondag nog meteen op de post.
Vandaag binnen gekomen, netjes verpakt met instructies vooraf :grin:
Kortom weer een hele fijn deal achter de rug met weer een (voor mij) nieuw forumlid!
Graag tot een volgende mocht het zich voordoen en nogmaals bedankt! @DontEatYellowSnow

1 like

Uitstekende deal met Roel @DontEatYellowSnow, conditie zoals geadverteerd, houdt zich aan afspraken, snel verstuurd en prettig contact. A+++

2 likes

Rolex Box verkocht aan Roel, goed contact, eerlijk bod en netjes afgehandeld.

1 like

Ik heb vandaag een horloge van Roel @DontEatYellowSnow gekocht.
Aanrader!
Roel was zo vriendelijk om mij een stuk tegemoet de rijden, een vlotte en gezellige babbel gemaakt en een zeer soepele deal!

1 like

Vandaag een mooie deal gemaakt met @DontEatYellowSnow.

Is mij 2-3 e tegenmoet gereden. Dank daarvoor.

Even gekletst over de hobby en snel tot een deal deal gekomen. Betaling verliep ook feilloos.

Dikke aanrader wellicht tot een volgende keer.

Zou zonder twijfel zo weer zaken doen met @DontEatYellowSnow.

1 like

Onder het genot van een puntparika soep, knolselderij kroketten en een dessert de deal rond gemaakt. @DontEatYellowSnow is een fijne gozer om zaken mee te doen. Het hielp ook wel mee dat we beide hetzelfde kapsel, dat schept toch een band. Veel plezier ermee, Roel!

1 like

Vandaag een leuke ontmoeting gehad met Roel @DontEatYellowSnow.

Echt een aanrader voor een zeer vlotte en correcte deal. Top! Veel plezier met je horloge.

1 like