wie, @ChrisWinter?
Ik was blij als ie niet trilde op de snelweg met 120 km/u en dan had ik ook nog wel de DX uitvoering…
Sorry mag niet opscheppen… 115 km/u
Ow ja, NATO = nylon. Wist ik wel. Canvas draag ik dan nog wel regelmatig (2-piece). Die van Timefactors is erg fijn.
maar wel uitverkocht in 20mm sand
Daarom koop ik tegenwoordig Japanners i.p.v. Duitsers…
Ja die zijn betrouwbaar. Je rijdt wel voor aap en het stuurt voor geen meter, maar inderdaad: Nooit naar de garage
Even opfrissen na een dagje met de bosmaaier, (Zonder de leren band nat te maken!) Inkoppertje voor jou @acour_jeroen!
Daarom heb ik dan ook gekozen voor de toenmalige revolutie in autodesign, een model van meer dan 10 jaar oud, maar die nog steeds modern oogt t.o.v. 2014,15,16 middenklasse modellen uit Duitse stal…
Ja zo’n Type R rijdt wel weer prima inderdaad
Vlak de “gewone” 1800 ook niet uit, dezelfde stuurinrichting, iets minder pk, maar gaat nog makkelijk over de 200…
dat waag ik te betwijfelen
plus dat je dan het ‘gewone’ onderstel hebt, dus dan blijft er van die strakke wegligging niks meer over natuurlijk
Combinatie ander onderstel, andere wielen, andere koppeling en verschil ik PK’s maakt het een wereld van verschil zelfs!
Ik had hiervoor het de hemel ingeprezen “wishbone” onderstel onder m’n Honda, nu veel conventioneler, maar rijdt veel beter en veel stabieler in de bochten.
Met horloges gaat het dezelfde kant op, Japans vs Zwitsers.
Mark my words.
Ja. En weet je hoeveel kijkers RTL heeft?
Je zal er vast iets mee bedoelen maar wat zie ik even niet in relatie met je eerdere bijdrage dat er meer mensen voor Japans ipv Zwitsers zullen kiezen.
Laat dan maar gaan
Tja, Nederland reed ook nog steeds Opel Kadett, toen de rest van Europa al beter wist… Nederland trekt zich ook niets van corruptie van VW aan, maar ja, kijk maar naar het NL stemgedrag… Op wereldschaal heeft VW Toyota nog niet ingehaald.
Rolls is ook geen verkoopkanon maar is kwalitatief beter.
Ik weet niet wie of wat beter is, daar ging het ook niet om.
Er werd gesteld dat men op den duur zal kiezen voor Japans boven Zwitsers bij horloges, net als nu al gebeurd met auto’s. Ik zei alleen dat dat laatste niet het geval is en en het eerste waarschijnlijk ook niet gaat gebeuren.
Om dan te stellen dat heel Nederland RTL kijkt en daarmee dom is of te stellen dat de kwaliteit uit Japan beter is staat er even los van.
We kiezen namelijk nog steeds het meest voor Europees, meer zeg ik niet.