Door de banden het klokje niet meer

De keuze is gemaakt. Vanmiddag zijn we even naar de juwelier geweest die een zeer groot assortiment heeft van Seiko, Pulsar en Casio. Na wat modellen te hebben gepast viel mijn oog vijwel meteen op een mooie Pulsar. De Pulsar PU2009X1, deze paste perfect en ziet er erg goed uit. Ik ben er blij mee, bedankt voor de hulp.

Even gegoogled naar het horloge, dat is zeker een mooie! (tu) Veel draagplezier ermee!

Piede Schreef:

Even gegoogled naar het horloge, dat is zeker een
mooie! (tu) Veel draagplezier ermee!

Dank je!, ben er zelf ook erg blij mee. Dat laatste zal wel goed komen.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Kijken op monsterwatches.nl kan wel, maar reageren
op zijn mail bij een bestelling doet Rob niet of
nauwelijks… :frowning: Dus hou daar even rekening mee.

Daar heb ik op dit moment ook last van…

Groeten,

Bas

Zozo, dat ze m hadden. Is het adverteniemodel en is al een half jaar niet leverbaar, ik heb m ook vorige week pas binnen gekregen in de winkel.

Dan ben je toch ruim binnen het budget gebleven? Ik had mijn ouders een poot uitgedraaid :smiley:

ticothijs82 Schreef:

Dan ben je toch ruim binnen het budget gebleven?
Ik had mijn ouders een poot uitgedraaid :smiley:

Dat klopt, maar zo goed als alle horloges binnen de 500euro die ik mooi vond hadden geen saffierglas en hadden allemaal een quartz uurwerk. Dus persoonlijk zag ik weinig voordeel in de hogere aanschafprijs, ik ben dus niet naar de prijzen gaan kijken maar heb een paar gepast en na 2 seiko’s een beetje met een so/so reactie te hebben gepast zag ik deze staan. Deze vond ik gewoon het mooist, dat vind ik belangrijker dan een hoge prijs :). En dit was toch de duurste Pulsar die ze hadden (a). Verder zei ze dat er veel onderdelen erg lang leverbaar blijven en dat er bijvoorbeeld na 5jaar probleemloos weer een nieuw glas in kan mocht dat nodig zijn. Maar omdat het glas compleet vlak is schijnt het niet zo snel te krassen.

Ach, ik ben er blij mee, daar gaat het om.

cmejewellery Schreef:

Zozo, dat ze m hadden. Is het adverteniemodel en
is al een half jaar niet leverbaar, ik heb m ook
vorige week pas binnen gekregen in de winkel.

Ze hadden hem net dezelfde dag binnen gekregen nadat ze inderdaad als warme broodjes over de toonbank gingen en lange tijd waren uitverkocht. Ik kreeg zelfs nog 10% korting t.o.v. de adviesprijs van pulsar.

toch zonde… als je goed zoekt, kun je nu (het is sale) voor iets meer een echt Zwitsers horloge kopen met een automaat (Valjoux7750) en safierglas boven en onder. Zo heb ik vorig jaar een Hamilton Tachymiler gekocht voor E650. Voor die E150 had ik wel een krantenwijkje genomen :wink:

ropppert Schreef:

toch zonde… als je goed zoekt, kun je nu (het
is sale) voor iets meer een echt Zwitsers horloge
kopen met een automaat (Valjoux7750) en safierglas
boven en onder. Zo heb ik vorig jaar een Hamilton
Tachymiler gekocht voor E650. Voor die E150 had ik
wel een krantenwijkje genomen :wink:

Krantenwijkje doe ik al sinds men 14e niet meer :P. Ik werk gewoon, met name nu in de schoolvakantie, naast school etc. maar je moet ook ergens een streep trekken, ik ben vandaag eveneens geslaagd voor mijn motorrijbewijs dus nu heb ik die 150euro ook wel nodig voor een motort.

Daarnaast heeft dat uurwerk voor mij weinig meerwaarde. Zolang het (goed) loopt en blijft lopen(zonder duur onderhoud) vind ik in dat aspect een quartz uurwerk afdoende. Het batterijtje gaat gegarandeerd minimaal 3jaar mee en daarna zet de juwelier er voor 7euro een nieuwe in.

Saffierglas was een leuke bijkomstigheid geweest maar zou de 400euro extra niet verantwoorden.

Gefeliciteerd met het behalen van je diploma! Voor Swiss Made (en saffierglas) zou je kunnen kijken bij merken als Tissot, Hamilton en Steinhart. Had een poosje terug ook een post over ‘budget swiss’ ofzo. Misschien dat die je op ideeen kan brengen.