Doorselecteren?

HF!

Wat zouden jullie doen? De SKX007J doorselecteren voor een Squale 1521? De ene klassieker voor de andere?

5 likes

Zou de 007 lekker houden en de 1521 erbij nemen.

5 likes

doorselecteren?

7 likes

Bij mij gaat hij er niet uit. Is een icoontje, die toch niet veel gaat opleveren. Dus dan hou ik hem liever zelf.

2 likes

Lekker die SKX houden, absolute klassieker!

2 likes

Soort van doorflapperen

1 like

Gewoon houden inderdaad.
Anders ga je toch spijt krijgen.

Ja doen je heb al een seiko gmt zag ik :+1:

1 like

Die skx eruit… 1521 is misschien wel de allerfijnste horlogekast ooit gemaakt :ok_hand: en Squale is sowieso +1

1 like

Die kende ik nog niet. :wink:

Als je niet per se heel erg gehecht bent aan de

'm niet vaak draagt en of je de funds nodig hebt voor de

dan exit voor de SKX en de Squale erin. Anders gewoon lekker houden.

Maar sowieso de 1521 kopen, want

:+1:

1 like

ik hou wel van door selecteren, anders blijf je altijd bij hetzelfde prijsniveau zitten qua horloges.

Heb nu een 3 piece, wanneer ik een nieuwe wil, moet er 1 uit, voordeel ervan is dat je wanneer je er 1 uit doet plus de cash kun je een stapje hoger gaan qua prijs, anders heb je straks een box van 10 horloges die allemaal een beetje hetzelfde gaan zijn qua prijs, kun je naar mijn idee beter door de tijd heen upgraden ipv uitbereiden

Als je het woord nu ook nog gaat splitsen in tweeën is het natuurlijk helemaal Koeterwaals.

Ja. Dat is een leuk ding.

1 like

niet “koeter waals”? :slight_smile:

1 like

Gewoon de 1521 erbij nemen .

1 like

Ik zou net als Louis sessies houden, diepgaande gesprekken voeren én ze testen op verschillende locaties/evenementen…

Zonder dollen: de Squale doen :smile:

1 like

Haha knettergek, laatst een nieuwe bij de AD opgepikt voor exact de helft :wink:

2 likes

Zeker niet uitselecteren! Gewoon lekker houden de SKX.

1 like

En daarna een Tudor en daar na een Rolex :checkered_flag:

1 like

Als de SKX echt weg moet, dan heb met hem een veel korter weg naar de :checkered_flag: door een GS te kiezen.

1 like

Kan mij de broek niet van bollen.

1 like