Doos bijna vol. Advies/ideeën gezocht

Nog beter !

1 like

Nieuwe doos kopen :man_shrugging:t2:

3 likes

Nog beter…

Misschien toch een keer iets meer geld uitgeven :blush:

Gewoon wat voorbeelden

s-l300

Maar de allerbeste is

Heb hem zelf ook :joy:

En een plugje

Op staal en rubber :ok_hand:t2:

2 likes

Bedankt voor de tips. Leuk zo een nuttige post!
Verruimt me zicht en dan kan het idee wat verder rijpen.

Die gele Seiko :+1:

1 like

Dat was ook een beetje de bedoeling, hoe meer je ziet deste zekerder moet het worden wat je wel of niet wil.

Zo’n pogue heb ik ook gehad, doet het ook leuk op leer

Toppertje

1 like

Sorry, maar mijn gedachten gingen toch even in een andere richting, maar wanneer jij daar blij van wordt zou ik het zeker niet stiekem doen en er juist van gaan genieten. En terug on topic er is zoveel moois te koop, gewoon passen en proberen, voor mij gaat er niets boven de geur van een verse lederen band. Vooral de nieuwe Raketa banden ruiken ouderwets lekker naar leer, en dragen ook nog eens comfortabel. Ook Nederlandse aanbieders hebben perfecte lederen en rubberen banden. Veel plezier met de zoektocht en lekker flipperen is ook niet verkeerd en goed te doen in dit segment.

1 like

3e keer dat die naam valt :slight_smile: (65, aquis en pointer date)
Dat neem ik mee.

Ondertussen ook een Hamilton intra matic panda chrono misschien meenemen. Lekker op leder. Maar wel dik :frowning:

1 like

Die zou je alleen met een wapenvergunning moeten mogen dragen…

1 like

Mijn nieuwe Seiko Proespex (zie mijn voorsteltopic) is geleverd op staal en rubber. Oris levert overigens de aquis ook op beide maar ook op leer, waarbij het een enorm mooie dikke lederen band betreft. Dus Oris kan je direct met 3 banden bestellen.

Deze dus, in het blauw, grijs, groen, bruin en rood leverbaar.!

1 like

Gezien je wit lijkt te waarderen, wat denk je van de Seiko 140ste verjaardag diver:

Heb hem zelf niet vandaar een screenshot, wel overwogen om te halen. Als je hem vervolgens liever op rubber of leer draagt kan je altijd nog los een extra bandje kopen.

Tudor Black Bay of BB58. Mooi op staal, leer, nato en rubber.

Ik zou minder flipperen en een doos voor 12 horloges erbij kopen.

Leuk segment om te shoppen!

Dat vind ik zelf ook! Hier wat ideeën!

2 likes

Een duiker koop je in een duikwinkel …

1 like

Ik vind die Crepas Cayman heel interessant. Maar helaas een limited edition die al is uitverkocht zie ik op de site.

3 likes

Al een aantal jaar, met goed zoeken komen ze wel eens voorbij, gebruikt uiteraard

1 like