Ik loop hier nu 2 jaar rond. Heb er al veel te veel gehad en verkocht.
Ben begonnen met een Seiko 5je en op onderstaande foto kan je zien waar ik nu ben.
Natuurlijk is het beste advies, je moet kopen wat je graag ziet.
Ik heb nu heel wat op staal, iets wat ik even geleden helemaal niet had en stiekem draag ik wel graag leder en rubber.
Wat zou ik nog zoeken. Een echte duiker (niet die el cheapo steeldive-mod). Daarbij dacht ik aan seiko spb187 (nieuwe mm200). Die dan mogelijks op staal of rubber dragen.
Wat ik ook nog steeds mooi vind is Oris 65. Die gaat goed op leder.
Maar een chrono is er ook niet (meer). Nezumi studio’s heeft er leuke op VK64, maar gaat nu met een handwinder sw550 komen. Dat kan ook op een leuke leder-rally strap.
Wat denken jullie? Ik wil vooral rust en niet meer flipperen (en geld verliezen ). Aan wat er in de doos zit en mijn bericht zie je mijn budget ongeveer.
Dan zou ik bij merken gaan loeren die een geschiedenis hebben op gebied van duikhorloges. Denk daarbij aan squale en doxa.
Je hebt zo ook direct wat kleur keuze mogelijkheden.
Als eerste dus deze gaan passen. In meerdere kleuren en maten (en/of de BCPD).
Bevalt de 65, kopen en de drie rechtse horloges uit je box de deur uit werken.
Blijft over : Damasko, Gshock, Oris
Mooi setje.
En als je geen kleur in je collectie wilt, vooral niet doen. Bij mij moet je ook niet met een groen, oranje of geel horloge aan komen zetten.
De Ball is een topproduct. Miskend door velen hier.
De raketa kost 50€ en is gewoon cool. Lekker hip in de zomer, ongeveer even oud als ik. Verhaaltje Glasnost/Gorbatjov erbij. Prima.
De witte skx mod kloon is leuk voor op het strand en in m’n zwembad. Nu gaat ie ook de pols op voor een paar dagen lang. Ga een poosje naar de Ardennen, wandelen. -> maar het is wel de eerste die eruit kan gaan.