Hallo HF leden. Ik heb een Seiko 5 voor mijn vader aangeschaft. Nu is het zo dat er geen doos bij het horloge zit. Is dit standaard voor een Seiko 5? Alvast bedankt voor jullie antwoord!
Hoi Nelis,
Volgens mij hoort er altijd een witte omdoos en (zwarte) binnendoos bij te horen. Dit was bij mij in ieder geval zo. Waar heb je het horloge gekocht?
Standaard hoort er een doos bij.
En sommigen verkopen de dozen weer los, is ook handel…
Gewoon bij Rob van Monsterwatches.
Bij MW komen ze zonder doos.
Dan zou ik Rob even een berichtje sturen of bellen. Hopelijk heeft hij een gefundeerd antwoord op je vraag (mits er niet bij de advertentie bij stond dat het zonder doos geleverd wordt).
Top dan weet ik dat in ieder geval!
Bedankt voor je antwoord. Ik zie hierboven dat MW geen doos levert.
Het verschilt per verkoper.
Dat werd vroeger altijd op de site vermeld. Heb jij daar niks over gelezen?
Ik zie het nu wel bij de voorwaarden staan. Dan moet je er echt op klikken. Maar het staat niet bij het product zelf. Het maakt ook niet zoveel uit, was een cadeau voor mijn vader.
Waarom eigenlijk?
Hoorde gisteren dat ook bij Seiko dozen los van de horloges besteld en geleverd worden aan juweliers … dat zou een reden kunnen zijn. Simpelweg goedkoper inkopen.
Had er graag een opgestuurd, maar heb er op het moment geen meer van Seiko!
Staat bij Monsterwatches idd op de site vermeld dat hij ze zonder doos levert omdat hij ze per 5 in een karton ontvangt, dus ook zonder doos. Normaal heeft hij er altijd wel enkele op voorraad, dus mss eens contacteren? Wie niet waagt, niet wint!
Als je er graag een doosje bij wilt om de boel compleet te maken dan hoor ik het wel, heb er volgens mij nog 1 liggen die je zo mag hebben
Bedankt voor het aanbod, maar dat hoeft niet hoor. Mijn vader maakt het niet zoveel uit en hij gaat toch nooit verkocht worden.