Eind vorige week 2 NA’s binnengekregen: de blue moon en de golden champagne.
De Presage SRPB41J1 aka “blue moon” was een oude bekende. Om De een of andere duistere reden (geld?) heb ik die eerder geflipperd. En nu dus toch weer gekocht. Ik blijf dit de mooiste vinden in de cocktail serie. Ook nog getwijfeld over de wit/lichtblauwe, maar nadat ik die irl had kunnen passen vond ik die te weinig lichtblauw.
Bij mijn zoektochten heb ik de Presage RSPC99J1 Golden Champagne vaak wel gezien, maar drong het niet goed tot me door dat deze een duidelijk ander patroon had. Een subtiel verspringend streepjespatroon wat weer een heel ander zachter effect oplevert dan de Blue Moon. Het ziet er erg mooi uit, en in mijn optiek heeft het ook wel wat nostalgisch bij een eerste blik. Nu nog zien of dat leren bandje geen belemmering wordt. Ik ben namelijk een liefhebber van staal!
Wat heerlijk om die te hebben! Geniet er met volle teugen van - maar niet in een keer op. Die cocktails vallen in de zon soms wat zwaarder dan je denkt!
Er mooi. Ik heb zelf de lichtblauwe gehad. Maar ik was er snel op uit gekeken. Maar als ik hem voorbij zie komen online slaat de twijfel elke keer toe.