Tijdens onze USA rondreis doen we vandaag (en gisteren) Las Vegas aan…
Omdat er een Swatch Boutique hier in ons hotel (New York - New York) zit ben ik gisteren toch even binnen gestapt…
Helaas was alles “uitverkocht”… maar na een praatje kregen we de tip toch morgen nog eens langs te komen, op een bepaald tijdstip…
Inmiddels 3 bezoekjes verder maar we werden zojuist niet teleurgesteld
Ik kreeg de prachtige Mercury aangereikt!
Ook vrouwlief kocht er één. Een echte Uranus!
Veel te weinig tijd voor een uitgebreid NA topic, er is hier nog zo veel te zien en doen!
Pictures or it didn’t happen:
Feliciteer haar met die aanschaf. Dat is de beste Moonswatch uit de hele serie. Mission to Uranus… Ik moet zo lachen. Kreeg je er een plug en een tuigje bij?
Zo niet, dan stel ik voor dat je Vegas met rokende banden verlaat, richting San Francisco rijdt en lekker in Castro rond gaat hangen om zo iets te kopen. Dan naar Hashbury voor de koffie, om vervolgens lekker te gaan zitten Chinezen in Chinatown, om daarna een fatsoenlijk radiostation op te zetten en via Sausalito naar een wijnerij te rijden.
Je hebt natuurlijk gelijk voor een paar dagen. Maar als ze je er jaarlijks een week naartoe sturen, tja, dan gaat het rap vervelen. SF verveelde mij tot nu toe nog nooit.
Eén tip: Vermijd Folsom. Zowel de country bar als de sports bar als de bowling alley cum nightclub zijn dubieus, dan kun je nog beter naar de striptent.