'Double Red' (Patent Pending) Seadweller prototype op eBay....Hoeveel zei je?

Da’s best wel een dure! Of… zit er meer achter? Rolex-kenners, kom er maar in!

Menno

Ik ben geen kenner, maar hij staat in mijn watchlist. In Rolexland sta ik nergens meer van te kijken, afwachten dan maar ::o

Verzendkosten maar 80 dollar dat valt dan weer mee :slight_smile:

Dubbel rooie MK1 met patent pending deksel. Volgens mij is dat in Rolex kringen een zeer begerenswaardige (en ook echt zeldzame) referentie.

Gr. Roel

Hij is wel mooi maar om nu met een eengezinswoning rond de pols te gaan lopen…

Als hij echt zo zeldzaam is begrijp ik het ook nog wel en in euro’s lijkt hij alweer goedkoper:D

Ik heb hetzelfde. Ik begrijp dat zeldzame objecten geld waard zijn, maar dit soort bedragen zijn vrij absurd. Desalniettemin zijn er altijd weer mensen die het geld ervoor over hebben, dus is er een markt (van postzegels tot brieven van pop-idolen tot dus horloges)

Voor dat geld heb ik liever een paar dikke goudstaven in huis. Die elke week eventjes in handen kunnen houden zou mij een grotere kick geven :slight_smile:

taaiewillem Schreef:

Voor dat geld heb ik liever een paar dikke
goudstaven in huis. Die elke week eventjes in
handen kunnen houden zou mij een grotere kick
geven :slight_smile:

Degene die dit koopt zal dat niet van zijn/haar laatste centen doen, die kan hem gewoon tuusen de goudstaven leggen waarschijnlijk.

Bezel begint te scheuren bij lume-pip, heb ik gelukkig wel nog liggen.

Is wel zeldzaam, maar dit zal de meeste verzamelaars wel iets te ver gaan. Gelukkig heb je maar 1 gek (rijke chinees) nodig =)

Teun111Kwiebes2 Schreef:

Bezel begint te scheuren bij lume-pip, heb ik
gelukkig wel nog liggen.

Ook jammer dat de “6” op de wijzerplaat wel mooi open is, maar die op de datumschijf niet… :stuck_out_tongue:

Het tritium is zo mooi egaal verkleurd en heel gebleven dat je bijna zou gaan twijfelen.

Denk dat hij wel weer records gaat breken…