Zonder echt deskundige hulp is dit vragen om problemen (en veel geld)… Hierbij red je het niet met hulp op afstand. Het horloge zal echt live beoordeeld moeten worden.\ door een kenner.
Het gaat eigenlijke om een algemene beoordeling, hij heeft inmiddels een aanbod gehad maar weet niet wat hij er mee moet.
Het zal waarschijnlijk wat warrig klinken maar zoals ik boven al schreef gaat het om een collega/vriend van mijn broer. Ik werd gebeld met de vraag of ik 'even’kon vertellen wat zo’n horloge waard is. Ik heb te weinig verstand van rolex, laat staan de dr sd dus ik dacht ik gooi het in de groep.
Voor hetzelfde geld zit hier een dr sd crack
Ik hou je aanbod in het achterhoofd, zodra en indien ik foto’s ontvang zal ik die uiteraard even delen (met toestemming eigenaar).
Het gaat eigenlijke om een algemene beoordeling,
hij heeft inmiddels een aanbod gehad maar weet
niet wat hij er mee moet.
Het zal waarschijnlijk wat warrig klinken maar
zoals ik boven al schreef gaat het om een
collega/vriend van mijn broer. Ik werd gebeld met
de vraag of ik 'even’kon vertellen wat zo’n
horloge waard is. Ik heb te weinig verstand van
rolex, laat staan de dr sd dus ik dacht ik gooi
het in de groep.
Voor hetzelfde geld zit hier een dr sd crack
Ik hou je aanbod in het achterhoofd, zodra en
indien ik foto’s ontvang zal ik die uiteraard even
delen (met toestemming eigenaar).
Groet
Ger
Hoi,
Met deze info; een dubbele rooie zal gaar en afgedragen zonder documentatie iets van rond de 12k tot 14,5k doen. Wellicht een paar duizend minder als je echt (snel) wilt verkopen.
Maar als het een complete, hele vroege Patent pending is, of een Comex gerelateerd horloge dan is het fors (heel erg fors) meer.
Het gaat altijd om details en documentatie bij dit soort horloges (en hun verzamelaars) maar met de eerste drie cijfers van het serienummer, foto van de achterkant en de close-up van de wijzerplaat komen wij hier ook al een heel eind.
Bij deze wat foto’s. Ik begrijp dat je weinig kan zeggen naar aanleiding van zulke onduidelijke foto’s maar ik heb de klok helaas niet ter beschikking om fatsoenlijke daglicht foto’s te maken.
Iig dank voor alle adviezen en mocht er nog iemand iets verstandigs te zeggen hebben dan hoor ik het graag
Ik vind hem prachtig, juist het feit dat hij niet mint is maakt hem nog stoerder dan hij in mint conditie zou zijn.