Hi Iedereen,
Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuw bandje voor mijn Seiko Navigator, nu kom ik op het horlogeforum van onze oosterburen een topic tegen waar iemand aan het showen is met een zwart leren bandje met dubbel stiksel in blauw en rood. Ik vind het er prachtig uit zien maar in het topic, zo ver mijn duits rekt, kan ik niet vinden waar het bandje precies vandaan komt

Iemand enig idee waar ik in Europa een soort gelijk bandje kan bestellen?
Dubbel rood&blauw helaas niet,
maar bij Kish hebben ze wel de keuze rood&wit of blauw&wit
Wow H_J_R_ het is niet dat die er een beetje op lijkt maar dat is volgens mij precies dezelfde, ik heb hem in ieder geval gelijk besteld. Hartelijk bedankt voor de hulp in ieder geval.
Vraag me alleen af hoe je deze nou gevonden hebt want ik heb op dezelfde site mezelf kapot zitten zoeken?
Jij ook bedankt Carpe_tempus, ik had inderdaad al bijna de trekker over gehaald voor een rood witje.
1 like
Graag gedaan Jaap. Ik tikte iets als double stitch blue red in toen kwam ie naar boven. Maar het kan inderdaad lastig zijn iets specifieks te vinden op die site, ongelooflijk groot aanbod.
gr, HJR
Kleine update,
Het is me niet gelukt om netjes een 22 mm bandje in een 20mm horloge te proppen, dus die is retour gegaan. Gelijk een vraagje bij LIC gesteld en daar kon ik wel een 20mm krijgen maar dan wel voor 85 euro.
Ik gooi er liever niet zoveel geld tegen aan, heeft iemand anders misschien nog enig idee waar ik een soortgelijk bandje kan vinden?
Tja, als je klok 20mm aanzet heeft, moet je de 20mm variant bestellen
Even duur.
http://www.watch-band-center.com/watchstrap-p16861h877s883-Watch-strap-20mm-bla.htm
gr, HJR
Vergeet helemaal te melden dat die 20mm versie niet op voorraad is, dat zie je pas als je hem probeert te bestellen.
Je kunt voor dergelijke banden ook terecht bij Sandra Visser… die maakt de gekste straps… 
Eindelijk mijn nieuwe bandje binnen, dus een laatste update voor wie het nog wil zien.
deze is het geworden https://strappedfortime.com/shop/blue-stitched-padded-calf-watch-band/