Iemand ervaring met “double tour straps”? Geen idee wat de nederlands benaming is. Oogt wel leuk, weer eens iets anders. Binnenkort krijg ik iets binnen wat ik als horloge, maar eigenlijk meer als armband wil gaan dragen. Dus ik zit te denken aan iets meer in de stijl van een „sieraad” armband dan een horloge armband. Als ik me daarmee begrijpelijk uitdruk… als iemand een ander idee heeft zie ik het graag hieronder! Enige voorwaarde is dat het wel lekker moet dragen.
Fijne dag!
Nou, vindt het alles behalve leuk/mooi eerlijk gezegd.
Staat genoteerd.
Vrouwelijk
Ik vind het ook eerder iets voor dameshorloges (en of ik dat mooi vind voor dameshorloges is nog maar de vraag).
Tja, ik zou zeggen probeer het eens met een gewoon horlogebandje van het betere leer.
Vind ik meestal vrij ridicuul, ook bij dames. Enkelkettinkjes en kettinkjes om de hals en heupen vind ik vaak wel lekker, afhankelijk van de dame, maar heren moeten zich aan dat alles in mijn optiek ook al niet wagen.
Nu ben ik een saaie lul, want ik houd ook al niet van tats, sleeves, veters om diverse lichaamsdelen, piercings, scarificatie, of zelfs ook maar een oorbel bij heren.
Persoonlijke expressie zie ik het liefste nog verbaal gebeuren.
Nou, meningen alom, van harte welkom natuurlijk.
Maar creatieve ideeën nog niet zo.
Een Bund watch band of een Cuff watch band is het eerste waar ik aan moest denken toen ik las:Cursieve tekst "… meer als armband wil gaan dragen. Dus … iets meer in de stijl van een „sieraad” armband dan een horloge armband … "
Maar dat is wel totaal iets anders dan de double strap die je zelf plaatste.