Ik double-wrist om mijn conditie wat in het snotje te houden. (Smart Watch binnenkant pols op rechts)
Dus an-sich is twee horloges om één pols wellicht een oplossing met dit soort mini straps.
Maar voor dit soort prijzen ga ik wellicht eerst wat zelf pogen te klussen.
Sinn bood jaren geleden al zo’n soort oplossing aan. Maar dan van leer ipv staal.
Maargoed ik begrijp niet wat je met een smartwatch moet. Telefoon heb ik uiteindelijk altijd wel in de buurt.
Oura ring. Of overwegen of je echt een continue hartslagmeting nodig hebt. Als je rustig zit te werken of weinig inspanning levert, zoals waarschijnlijk 75% van de dag, zegt het niet zoveel. Bij inspanning en kort daarna is het nuttiger.
Ik vind t gaaf. Iets waar ik al tijd over loop te dubben. Hartslagband vind ik niks/lijkt mij niks. Met smartwatch alleen of aan andere pols ook niet. Maar op deze manier 1 pols wel.
Alleen even uitzoeken hoe dit dan werkt.
Anderzijds wordt wisselen met hoop horloges lastig. Sommige wil je om redenen aan de originele band houden andere heb je misschien juist meerdere banden voor aangeschaft enz.
Poe, niet mijn ding!
Doet af aan het horloge als ik het zo zie. En als ik iets een irritatiefactortje vind is het wel wanneer de band het horloge niet matcht (straight endlinks, totaal andere look, gematteerde band op horloge met glim. Brrr).
Het idee is leuk, voor sommigen wellicht ook interessant. Maar vind de eerder genoemde oplossingen dan passender