Down the rabbit hole🐇→→ 4x vintage aanwinst

Heel fijne set zo, Koen. Prachtige foto’s ook. :ok_hand:

1 like

:clap: Het blijft toch echt een geweldig horloge he.

Evenals de,

:drooling_face:

Die patina kan er denk ik wel afgehaald worden bij een goede onderhoudsbeurt. Lijkt me zeer oppervlakkige oxidatie/roest. Mogelijk heeft iemand zelfs een nieuw setje nos wijzers beschikbaar, daar ze geen lume hebben.
Even een berichtje naar een gecertificeerde horlogemaker met een scherpe foto biedt denk ik wel uitkomst.

Allemaal prachtige aanwinsten.
Geniet ervan! :partying_face:.

1 like

Naast dat het hele mooie horloges zijn, zijn het ook fantastische fotos! Chapeau!

1 like

Omega vind ik prachtig en dit van een Omega fan haha

1 like

Een fraai stel, dat doe je goed :+1:

Had ik ook lang op mijn netvlies, maar zal er niet meer komen ivm afleesbaarheid door die strepen.

Leuke hobby hebben we toch :smiley:

1 like

Mooie set Koen! :ok_hand::ok_hand:

1 like

Dat zijn 4 hele mooie exemplaren! Er van genieten gaat ongetwijfeld lukken.

1 like

:muscle:

1 like

Dank voor alle leuke reacties :+1:t2:

Is inderdaad niet de sterkste kant van de Doxa. Het feit dat de wijzers heel dun zijn en erg op elkaar lijken helpt ook niet echt mee.

2 likes

Wat een mooie vintage gorloges allemaal. Hele gave collectie.

1 like

Heel mooie verzameling zeg.
En ik zie dat jij degene was die mij voor was bij flowert. :rofl::rofl:

Heel even getwijfeld, en toen vooral een beetje binnensmonds vloeken. Maar ze staat erg mooi in deze verzameling.

2 likes

Mijn gevoel zei me dat snel handelen geboden was, en ik had het dus niet mis. Met excuses! :wink:

2 likes

Nee joh, hahahaha, mooi dat je er blij mee bent.

1 like

Erg mooie collectie van horloges met karakter en ervaring.
De Doxa heb ik niet eerder voorbij zien komen - super.

1 like

Ik geloof ook niet dat ik die eerder heb gezien op het forum, althans, alleen een vergulde handopwinder. Misschien is deze stalen automaat hier dus wel de enige?

1 like

Leuk geschreven, stuk voor stuk pracht horloges.
Mag ik vragen wat het type nummet van de dolce is?

1 like

Dankjewel! Het is de 7331-5060.

1 like

Heel cool! Suède is ook een toffe combinatie :ok_hand:

1 like

Erg fijn geschreven, geweldige foto’s.
Prachtig vintage kwartet, ook helemaal mijn smaak. Maar dat wist je vast al Koen :grin:

image

There’s no way back :sweat_smile:

2 likes

Ja, dat vind ik ook. Zeker bij de wat formeler ogende horloges is zo’n iets meer casual bandje vaak welkom.

Ik vrees het ook een beetje. Je krijgt zo veel plezier voor je geld met dit soort horloges. En die Pie Pan loopt gewoon +1 s/d!

1 like