Dit zal vast al een miljoen keer gevraagd zijn maar ik kan geen foto’s meer downloaden. Ligt dat aan mij? Als ik een foto zie en ik klik op downloaden, dan krijg ik een error.
Ik krijg een 404 error. (Google Chrome op Android)
Ik heb nergens last van (met Google Chrome op een tablet).
Error 404 ( file not found ) IOS
Geen problemen met downloaden, chrome op chromeOS.
#404 Not Found in Safari
Heb je netjes gevraagd aan de eigenaar of je hem mocht downloaden?
Zonder gekkigheid; Bedoel je van HF of in het algemeen downloaden van foto’s van internet oid?
Aah ok, nog nooit gebruikt eigenlijk.
Zal wel een server dingetje zijn als ie het bestand niet kan vinden.
Hier met IOS inderdaad ook een error. Maar waarom zou je foto’s van HF willen downloaden Misschien anders maar screenshots maken.
Ah zo. Dat werkt bij mij ook niet. Wat wel werkt is op foto klikken en dan optie downloaden (Google Chrome).
Werkte voorheen wel zal wel met de optimalisering te maken hebben na de overgang naar de nieuwe server
Werkt zonder problemen.
Alleen staat hier dan afbeelding opslaan in plaats van downloaden.
Nee, da’s een bug (of eerder fout in de configuratie). Een hardnekkige blijkbaar want is al vaak gemeld.
Omdat screenshots maken lagere resolutie geeft, en - afhankelijk van de codec - kwaliteitsverlies.
Okay, maar ik vroeg me ook gewoon af waarom je andermans foto’s van HF zou downloaden
Zijn redenen genoeg voor maar daar gaat het toch niet om. Het gaat er om dat het dus niet werkt en ik ben niet de enige.
Ik ben gewoon nieuwsgierig
Never mind
Hier ook niet, iPad Safari
Maar met lang drukken op de foto kun je op iOS de optie “ bewaar in foto’s “ kiezen
Hier ook error. De oplossing is gewoon openen (klik bv. op “originele afbeelding” ) en dan rechter muisknop of lang ingedrukt houden op je smartphone en afbeelding opslaan kiezen.
Edit: zoals @Mausje75 zegt inderdaad!
Hier heb je dan ook geen last van als het goed is!