Doxa Carbon SUB 300 Sharkhunter

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop

Merk en model: Doxa SUB 300 Carbon Sharkhunter
Diameter: 42.5
Leeftijd: 03-2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 04-2022
Factuur en/of certificaat: Factuur & (verlopen) warranty kaart aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: Originele doos, pouche, key-coards, en omdoos
Verzendkosten of afgehaald: Afspreken in omgeving Utrecht
Conditie (krassen, werking etc): Goede staat, alleen wat gebruiksporen op de clasp van de rubber strap.
Soort uurwerk en kaliber: Dit is wat Doxa er over schrijft:

Swiss mechanical automatic, self-winding, COSC certified Chronometer
Power reserve 38 hours
Frequency 28,800 vph (4.0 Hz)
Decorated by DOXA

Vraagprijs: €3.250

Ik heb weer wat in mijn hoofd gehaald, en deze Doxa bied ik daarom te koop aan. Ik ben nog steeds groot fan van het merk, en er zal ook vast weer een Doxa bij komen. Maar voor nu bied ik deze aan, geen ruilvoorstellen.

Een prachtige Carbon kast met de karakteristieke looks van Doxa. Een tijdloos duikershorloge, stoer door de zwarte look. En ook van dichtbij erg mooi, door de prachtige carbon vlammen. Zeer licht, en daarom heel erg aangenaam om te dragen. Ook het rubber van de strap is perfect. Hij is op maat gesneden voor mijn 18.5cm pols. De clasp heeft een uitschuifbaar gedeelte waardoor je eenvoudig een 1cm extra hebt ruimte in de strap kunt creeren voor de warme dagen, of wanneer je hem over je wetsuit zou willen dragen (zo was het in ieder geval bedoeld).

Ook al is hij officieel 42.5mm in diameter, hij komt niet te groot over op de pols. Door de kast en bezel vorm en het bolle glaasje, is de dial kleiner, en oogt het geheel daarom perfect in balans.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

19 likes

Deze mag nog even onder de aandacht. Een hele fijne zomerknaller!

11 likes