Doxa Grafic Automatic

Dit horloge heeft inmiddels een aardig rondje gemaakt op het forum: ik kocht het in januari van 2024 met verse service van een keurige Japanse handelaar. Daarna is het via @Colnago en @Ojjz weer bij mij terecht gekomen. Gewoon om even zeker te weten dat ik mij de seller’s remorse maar inbeeldde. Dat blijk ook zo te zijn. :stuck_out_tongue:

Ik bied bij dezen dus graag een andere forummer de kans om het verhaal een volgende bladzijde te geven!

Merk en model: Doxa Grafic Automatic
Diameter: 32 mm
Leeftijd: Einde jaren '50
In mijn bezit gekomen: 01/2024 en 05/2025
Leveromvang: Head only. De blauwe Ko-band van struisvogelpoot mag eventueel tegen meerprijs mee.
Verzenden/afhalen: Beide mogelijk. Ophalen kan in de rivierendelta tussen Breda en Rotterdam. Verzenden voor kosten/risico koper.
Conditie: Wijzerplaat ziet er nog erg netjes uit. Kast is weleens gepolijst en heeft wat gebruikssporen die ik zo goed mogelijk heb gefotografeerd. Loopt en werkt zoals het hoort.
Prijs: € 500

:white_check_mark: Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

:white_check_mark: Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag). Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

27 likes

:sun_with_face: