Doxa only (Deel 1)

Echt helemaal niks voor jou. :thinking: :sweat_smile: :face_with_raised_eyebrow: :crazy_face:

9 likes

Holy post resurrection :scream::joy:

@SuperDuiker, heb je hem nog?

3 likes

Deze is nog uit de tijd dat horloges groot waren en de staatsschulden klein toch?:grin:

1 like

:crazy_face: :crazy_face: :crazy_face:

Hoi Jaap , mss zou je jezelf wat langer aan een echte klassieker moeten binden. En daar dan ook echt “geschiedenis” mee maken. Zoals , “bam” ! de eerste deuk of/en kras. Mijn 300T heeft in zijn " korte" levensjaren het nodige meegemaakt, en is er alleen maar mooier op geworden.
Hoort bij deze Doxa’s . Beesten zijn het !!! :saluting_face:

Ik heb inmiddels al 8 jaar een 16610, dat is een behoorlijke tijd gebonden aan een echte klassieker :hugs:

1 like

Prima, mooi. Maar doe je er ook echt alles mee? :thinking:

Deze Doxa doet echt wel.

Done that, been there, seen it.

3 likes

Niet alles, in bed doe ik hem af :crazy_face:

Ha :sweat_smile: Ook dat niet. Ram 'm gewoon tegen het nachtkastje. :rofl:

1 like

Jazeker !
En en hij is echt nog altijd

prachtig!

13 likes

Fijn weekend Doxa liefhebbers! :beers:

Dat kun je wel zeggen.
Dik ding! :star_struck:

11 likes

PS Nieuwe camera, even ‘Monochrome High Contrast’ JPG getest. Lollig. :slight_smile:

11 likes

… het laatste kiekje voor vandaag, bandje gewisseld als fan van Verstappen én omdat McLaren het zo goed doet. #PapayaOrange :beers:

9 likes

Wat een rust hier?
Heeft iedereen zijn Doxa verkocht … :thinking:

Hoe dan ook, goedemorgen beste Doxa liefhebbers. Hier is mijn dagelijkse plaatje weer. :wink:

Fijne zondag!
:coffee:

8 likes

5 likes

Met dat bolle glas blijft de 300 (zonder ‘T’) ook wel een toffe verschijning hoor! :star_struck:

1 like

Deze moet er nog een keer komen !!:smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 4000 antwoorden automatisch gesloten. Discussie voortzetten in Doxa only (Deel 2).