De discussie wordt voortgezet vanaf Doxa only (Deel 1) - 4149 van Jtrommel.
Eerdere discussies:
Ik vind de balans door die witte wijzerset echt helemaal te gek! Al begrijp ik de oranje minuten hand zeker!
Als deze 42mm was geweest had ik een bod gedaan:ok_hand:
Hey, deel twee … na negen jaar!
We tellen weer mee!
Nog maar even in de herhaling mijn “welke Doxa draag ik vandaag” plaatje. De enige die ik heb natuurlijk. En ik ben er nog steeds héél erg blij mee!
Dat snap ik! Ik ben sowieso fan van de sharkhunter, van de zwarte uitvoeringen. Ik heb de 300 (zonder ‘T’) nog niet in het echt gezien. Misschien dat de maat mij een beetje gaat tegenvallen, ik vind de ‘T’ namelijk perfect qua hoogte en draaggenot. Maar ja, geen bol glas.
@Tmbrszs, lekkere foto’s!
Nice, ben benieuwd
Heb me vergist over deze band, dit is toch echt wel comfortabel en een goeie look. Deze band is er niet meer af geweest sinds ik hem erop heb gezet. Mooie taper en de sluiting is minder bulky.
Net een geel Wolbrook bandje binnen gekregen voor mijn Synchron. Nu is het echt een ultiem zomerhorloge wat mij betreft.
Het past ook helemaal prima!
Ik vind zelf de sportieve (of zoals jij het noemt “bulky” ) sluiting en brede band juist wel passen bij dit horloge, maar dat is een smaakdingetje. Denk dat ik zo de BoR ook weer eens uit de kast haal want sinds ik de rubberen banden heb ontdekt gebruik ik die niet meer. Zonde eigenlijk! Want dat met die rijstkorreltjes smoelt toch wel lekker …
En dat op de dag dat de meteorologische herfst is begonnen! Keep the sun shining… fris bandje op een evenzo frisse Synchron. Ziet er tof uit.
Ja staat top
Ik zag 'm al in het blauw staan: klik.
Weet je zeker dat je hem weg wil doen? Ik zou hem houden als ik jou was, toffe verschijning …