Doxa only (Deel 2)

Iedere keer als ik 'm weer zie twijfel ik weer. Zeker met die rubber band, die zijn niet meer te krijgen. Zit tegenwoordig zo’n goedkopie NATO onder. Kans is groot dat ik me bedenk voordat 'ie verkocht is. RHAAAA, ik wordt soms gek van mezelf. :joy:

1 like

:heart_eyes:

11 likes

That’s what it is, and I love it … :sunglasses:

11 likes

Lekker lekker

Sluiting is heel erg mooi, maar ook wel erg ‘aanwezig’ :innocent:.

Nee, zodra ik de laatste schakels heb afgevijld gaat ie ook zeker op de oem band.

5 likes

18 likes

13 likes

Oh damn, die Aquaracer met oranje wijzerplaat… Ik heb echt heel lang getwijfeld tussen deze en de Doxa Sub 600T Professional en ben uiteindelijk voor de Doxa gegaan en heb deze Aquaracer in het blauw gekocht. Ik weet nog steeds niet of ik daar goed aan gedaan heb, ondanks dat ik de Aquaracer van deze generatie in het blauw echt geweldig vind (als in “een blijvertje”).

1 like

De Aquaracer met oranje wijzerplaat is ook echt heel gaaf! Die maat van mij van wie het horloge is, wil hem binnenkort toch van de hand doen. Hij heeft toevallig ook de blauwe variant, maar hij heeft besloten om uit te dunnen dus moet de oranje het schip ruimen

1 like

Goedemiddag Doxa vrienden! :beers:

11 likes

Blijft toch een topper he. Mooi man.

Thx Brother!

14 likes

Lekker fris kleurtje!
Het zou mij denk ik net iets te licht zijn maar zo op de foto ziet dit er best wel tof uit. :star_struck:

Hebben we al een 200/300/600/… Auamarine (lichtblauw) in ons Doxa honk rondhangen?

3 likes

Tuulk.

Gr, Vigorelli

15 likes

Middag!

11 likes

Deze sluiting op de OEM band?

2 likes

Nee zeker niet, dan gaat de oem band op de doxa. Deze sluiting is 18mm.

2 likes

Oh zo, ja maar die heb je ook wel in 20mm :wink: alleen zit de sluiting met een helft vast aan de band dus ik vroeg me al af hoe je dat ging doen :sweat_smile:

14 likes

Ik had er een besteld, was iets misgegaan. Er is nooit een order aangekomen, maar wel betaald.

Kostte wat moeite, maar heb m’n geld terug. Klaar mee, nu hoefikumniemeer