Doxa only (Deel 1)

Ok ja, zo te zien zijn de knopjes iets anders uitgevoerd maar zal verder het zelfde zijn… :+1:

Eigenlijk wel nieuwsgierig wat Dr Pete te melden heeft over Aubry Doxa Pepsi Sub;

Iemand met het ‘40-’ of ‘50-jarig Doxa Sub’ boek die daar wat meer over kan vertellen?

1 like

Deze versie is afgebeeld en wordt als origineel omschreven op basis van de verschillende stijlelementen uit de Aubry periode.

Wel in geen catalogus opgenomen.

3 likes

Apart! “Professional” is toch oranje dial?

Doorgaans wel maar bij de SUB 600T zijn er variaties; in benaming / kleur combinatie, lettertype, markering, deksel inscripties, sluiting, etc

1 like

Ok. Mijn beetje kennis beperkt zich vooral tot de sub300t…,

Dank voor de foto; (maar ook bij Dr Pete dus verder weinig info) :+1:

Volgens mij toch wel alles origineel, maar zelfs Peter Millar komt met Doxa nog wel eens voor verrassingen te staan. Van de 600 zijn erg veel variaties gemaakt

1 like

Klaar voor de vakantie!

16 likes

Top! Ook de combi met die MN met dat gele streepje, heel mooi! Fijne vakantie!

1 like

Ziet er erg netjes uit idd dat center lijntje maakt het wel af👌

1 like

Is een Luff bandje. Prima ding! Beetje kort wel (korter dan ik gewend ben), maar draagt prima.

2 likes

Ik heb het eens geprobeerd met zo’n type band maar kan er niet aan wennen, vindt het er wel mooi uitzien!
De bor is toch wel mijn favoriet… :grin::wink:

5 likes

Geen hev op deze batch iig.

12 likes

Lekker! Lijkt op die van mij :grin:

1 like

Zoek de verschillen :smile:

En nog n ploatje

9 likes

Afscheid genomen van mijn Caribbean. Doet een beetje pijn maar er komt weer iets moois voor in de plaats…
2f2d52bdfe77c0a2cfee3172e6710440242f3f97_1_281x500

9 likes

Toch geen downgrade naar een brightling hoop ik… :joy:

6 likes

11 likes

Geen enkele connectie met de verkoper maar dacht misschien interresant voor iemand hier?

Leuk voor de vriendin lekke, matchen!

2 likes