Is een leuk ding, heb hem al eens benaderd want staat al een hele tijd te koop maar hij wil met z’n prijs van geen wijken weten…
Ah ja ik zag het indd… dat is minder ja
Met deze gedachte heb ik jaren terug exact dezelfde Doxa gekocht
Ze droeg hem weinig, dus later maar weer verkocht. (overigens in NL niet voor deze prijs te slijten, maar naar de VS was ik m snel kwijt)
En anders gewoon een Sub1200T op de kop tikken, doe hebben er ook 1.
Dacht altijd dat U1 toch een aardige WR hadden maar zal het wel mis hebben…
Ik was zelfs mijn handen met een vintage van 50 jaar om de pols. Gewoon rustig handen wassen
Daredevil
Precies… maar daarna wel even dweilen natuurlijk
Mannelijk. Maar wel een stuk draagbaarder lijkt me. Deze staan nu weer wat hoger op de watchlist
Maar welke kleur? Ik kom er nog niet uit. De bovenste drie staan op mijn kleurenlijstje
Aquamarine
Haha brengen ze doodleuk weer een 300 ‘limited’ achtige uit. Wel een gaaf model natuurlijk!
Blijft ook mijn voorkeur. Wel jammer van het oranje op de kroon.
Lekker modelletje weer.
Gr, HJR
Alleen iets dunner. De lug2lug is zelfs 0.5 langer dan van de 300T. Als de vorige modellen niet draagbaar waren, dan zal deze niet anders zijn.
Heb je er wel eens een gepast? Ze zijn echt een stuk kleiner dan foto’s je doen laten geloven.
Nog nooit, maar ik denk dat je het kunt vergelijken met een turtle. Op papier lijken ze heel groot. Dat ze dunner zijn is wel een goede zet wat mij betreft.
De 1200T/300T’s dragen echt niet groot en/of dik. Superformaat! Door de opbouw zegt de diameter bij dit horloge niet zoveel. Passen is het devies.
Mooi trio!