Doxa only (Deel 1)

Vindt die nieuwe type rubber saai. Maar als je bedenkt dat er nauwelijks prijsverschil zit tussen staal en rubber dan is de keus makkelijk.

2 likes

nee ik bedoel dat de band van de 1200T niet tapered van kast naar sluiting, blijft zoals je zegt recht (20mm). ik had liever gezien dat band bij de sluiting 18 mm zou zijn.

die flare bij de kast van de nieuwe 300T vind ik ook niet mooi/ mooier dan de oude band

1 like

Ik vind die flare juist wel wat hebben. En laat ik nu juist een rechte 1200 band hebben. :sweat_smile:
Ach ja… je kan niet alles hebben! Althans dat vertel ik mezelf maar af en toe. Soort zelfbescherming.

1 like

Staat er nu een te koop.

Eentje die hier niet zo vaak voorbij komt, een sub 600T

21 likes

Nog eentje die niet zo vaak voorbij komt !

22 likes

Echt absurd ja. Ik ben doorgaans niet zo van het staal, maar zou hem toch op de BOR bestellen en er een isofrane op gooien. Dat rubbertje van Doxa zal voor die prijs prima zitten en de clasp ziet er niet verkeerd uit… Maar die prijs!

Deze oude banden vond ik wel wat hebben

arutlosjr11 @ watchuseek.

gr, HJR

4 likes

precies, 250 euro voor een simpel rubberen bandje. En dan niet eens die jij toont. Die BOR is dat dubbel en dwars waard.

1 like

440 euro voor de nieuwe rubberen band met sluiting. Of hebben ze de prijs verlaagd?

1 like

foute inschatting. Nou dan is de keuze heel simpel

Ik zie nu op de website dat een losse stalen band 290 euro kost en een losse rubberen band 440 euro. Eh? :thinking:

Het horloge kopen met een rubberen band ipv de stalen band is dan dus eigenlijk nog een betere deal. :crazy_face:

4 likes

ja als je het een interessante rubberen band vind wel. Ik vindt het maar een simpel pru… tralalala… ding. Zonde van het geld. Steek dat lekker in een goede isofrane of borealis strap.

14 likes

Goeie look!

1 like

Hoezo Glidelock een Rolex uitvinding?

4 likes

Ze hadden destijds met aantal zaken een samenwerking met Rolex dus het kan maar zo

Pfffff, hij is toch wel erg mooi.:wink:

1 like

BoR draagt lekker comfortabel!

8 likes

Eindelijk de set compleet met het 40 jarige boek erbij

10 likes

Toch weer een shark mesh besteld!

(Ik had mijn eerdere nooit voor een prikkie weg moeten doen, die dingen zijn een stuk duurder nu (strapcode rekent ook opeens btw en fikse verzendkosten, dat was een paar geleden dacht ik niet zo…:thinking:. Nu maar hopen dat ie nog steeds via de UK komt, anders kan ik ook nog even bij de douane aftikken en wordt ie 2x zo duur :joy:).)

De BoR band is top, maar ik wil toch iets subtielere band ter afwisseling :grimacing:.

Ga weer voor deze combi:

Maar dan op de Poseidon :+1:t2:

13 likes