Doxa only (Deel 1)

Wat is dat nieuwe model geweldig…
Zeer, zeer tof.

2 likes

Ik zat gewoon met standaard oranje of geel in mijn hoofd (geel dan wel met zwarte bezel) maar nu ik die zilver zie….

Ik wacht gewoon op @Stevil85… hopend dat ik tegen die tijd ook even mag komen passen… denk alleen dat er een wachtrij staat hahaha

3 likes

Goeie tip die review.

Word er toch wel behoorlijk hebberig van, misschien toch maar e.e.a. in de verkoop doen en een gele 600T halen. Keuzes,keuzes.

3 likes

Gogogo!

2 likes

Het is echt jammer dat die rubberen banden zo r*te duur zijn! Anders had ik echt voor een gele met zwarte bezel gekozen op staal en die band gelijk vervangen voor zwart rubber hahaha.

1 like

Krijg het daalijk nog druk! Weten jullie dat ik niet in Nederland woon?? Maar eerst die Oris de deur uit. So spread the word er staat een Oris te koop!!!

2 likes

Al gedaan… alleen die mensen gaan dan uiteindelijk weer voor iets anders :man_facepalming: :grin:

1 like

Onbegrijpelijk die mensen :sweat_smile:

1 like

Haha, gelukkig woon ik wel in nl hoor. Oris alleen nog niet verpatst, dus nog geen passessie

1 like

Heren koop nou gewoon die 600t….

1 like

Als je die 600T nou gewoon koopt, dan een passessie houdt met stoplicht voor de deur ivm maximaal twee mensen op bezoek… dan kunnen ze ook de Oris gelijk passen en kopen :grin:

2 likes

Door de aanschaf van een hoeveelheid luiers waar je een warenhuis mee vult, moet er echt eerst iets uit voordat de volgende er gaat komen.

Hopelijk kan ik het in januari aanschaffen ( altijd zo’n deprimerende maand, gelijk iets wat mij kan opbeuren)

1 like

Edit: bij de passessie is de bezoeker verplicht een pak luiers mee te nemen om je aankoop te compenseren.

1 like

:rofl: die pak luiers is sowieso de minimale eis om überhaupt het horloge te kunnen zien tzt

1 like

Wasmiddel om even te mogen aanraken en twee rompertjes om het even om de pols te mogen houden :grin:

1 like

nee, ben snel een tevreden mens, een gezellige ontmoeting is voldoende. vandaag sowieso een goede dag, bandje van molequin ‘gewonnen’ via Instagram :muscle:t4: :sunglasses:

2 likes

Gefeliciteerd! Jij bent de winnaar! Leuk dat het iemand is binnen het forum!

1 like

doe normaal nooit mee met die deel en win acties, maar was in een goede bui eergisteren. komt nu een mooie suède Strap mijn kant op

1 like

Cool! Vandaag kun je meedingen om een slim case 2 van ze winnen. Ik heb je inmiddels getagd hahaha.

1 like

denk niet dat ik nog eens zal winnen, maar ik wil er wel een :sweat_smile: