Dacht eindelijk mijn doxa 300t gekocht te hebben op MP, verkoopt die l*l hem na akkoord toch gewoon aan een ander…
alle vooroordelen over MP weer bevestigd gekregen…
Dat is echt zuur. Kon zeker bij die ander een tientje meer verdienen😒 ik blijf altijd ver weg van MP, verschrikkelijk!!
Echt bizar idd… hij vroeg om een aanbetaling, dus ik gaf mijn telefoonnummer om dat af te spreken, zegt ie; laat maar, is al verkocht
Ja ben er zelf ook best actief qua rondkijken, zeker nu er wat budget beschikbaar is. Maar door dit soort gevallen wordt je wel weer ff chagrijnig. Had mijn zinnen helemaal op een doxa gezet, die kom je verder niet veel tegen. Maargoed, nu weer lekker verder rondkijken…
Gewoon een nieuwe kopen:wink:
Lekker nieuw kopen als de middelen het toelaten. Het leuke van nieuw is dat je lekker de stickers overal van af mag trekken hahaha.
Heel fraai! Ik ben echt heel benieuwd naar je NA! Aan de kleursamenstelling ligt het niet.
Vet!! Ben benieuwd man
Veel plezier alvast! Staat ook op mijn shortlist. (De sharkhunter op rubber)
Spannend man!!! Ben erg benieuwd naar je bevindingen. Ik kan maar niet beslissen welke kleur samenstelling ik wil hebben
Die jij hebt besteld is idd erg gaaf en goed te combineren. Ikzelf twijfel over zwarte of blauwe plaat (oranje plaat maakt nog een kleine kans). Ga sowieso voor de stalen bezel en 99% de stalen band. Waarschijnlijk komt de rubberen band er ook nog wel bij .
Blijf het lastig vinden om een dergelijk bedrag uit te geven op basis van plaatjes.
Edit: mw stevil85 kiest de zwarte plaat met stalen bezel/band
Ik was van de week ook even door het grote aantal mogelijkheden op de Doxa site heen aan het scrollen, maar dat zou ook precies mijn keuze zijn. Die sunburst is mooi hoor !
Ben benieuwd hoe deze je zal bevallen. We zien de wristshots hopelijk snel tegemoet…
Hele mooie config heb je uitgekozen. Gefeliciteerd!
Geld brand in mijn zak, maar idd die keuzes
Wellicht wel. Probleem is dat ze te veel aantrekkelijke kleurtjes hebben. Maar ook de zilveren en zwarte dial, die wat meer ingetogen zijn, zijn heel erg vet. Mijn collectie is wat meer ingetogen. Daar ben ik eigenlijk bewust naar toe gegaan, omdat ik de wat meer uitsprekende horloges nauwelijks droeg en uiteindelijk heb verkocht. Je zou zeggen kies dan een meer ingetogen model. Knal geel of oranje is kennelijk niet mijn ding…. Maar ja dat is weer typisch Doxa en lekker vrolijk. Het liefst wil je ze allemaal haha.
Maar waar ik echt benieuwd naar ben is hoe bulky ze nou zijn. Het ziet er vrij lomp uit namelijk. Een voorbeeld: Seiko Marinemaster was echt mijn grail, totdat ik bijna zover was en ging passen. Het ding was veel te lomp op mijn 18cm pols.
Het is jammer dat er geen Doxa AD’s zijn, dus ik ben nog een beetje huiverig om het te kopen. Ik kijk liever nog even de kat uit de boom
De blauwe wijzerplaat is een vrolijk kleurtje, maar toch nog enigszins ingetogen. Geel en oranje zijn idd echt in your face, maar passen echt heel goed bij de Doxa beleving. Als je al wat meer ‘saaie’ horloges hebt (lees zwarte wijzerplaten) dan is het ook leuk om een oranje plaat erbij te hebben. Ik denk dat als ie echt niet bevalt je de Doxa weer snel kwijt bent.
Dat klopt. Als het een Doxa zou worden, dan is een oranje of gele wel erg leuk. Maar zoals ik bij mijn andere horloges heb gedaan, eerst eens een paar weken tot soms wel maanden (Oris zelfs 2 jaar ) aankijken of ik het horloge na die tijd nog steeds zo interessant vind. Ondertussen kan ik er rustig voor sparen en hoef ik geen rare taferelen uit te halen zonder dat de vrouw boos wordt
Die strategie is niet bewust gekozen, maar langzaam er in geslopen, omdat ik persoonlijk 1000-2000 euro heel erg veel geld vind voor een horloge. Al helemaal om even uit te proberen Deze strategie bevalt me eigenlijk heel erg goed en zo weet ik zeker of ik een horloge wel of niet leuk vind.
De pest is dat als ik eenmaal overtuigd ben, zoals bij de Oris, de grens vager begint te worden en zo een andere Divers 65 er bij kan en wil kopen. Wat ik wil voorkomen is dat dit bij de 600T gebeurt met al die kleurtjes, anders komt er van alle andere doelen die ik heb niks meer van terecht
Net ernaast? Dat is wel heel miniem dan.
Wel supertof ding!
Slinger hem eens om de pols, ben benieuwd hoe hij staat/draagt
Heel gaaf! Jammer van de uitlijning
Qua hoogte, valt het mee in het echt?
Doet m’n Rolex Sub ook