Doxa only (Deel 1)

Mooi ding. Van die bezel uitlijning is wel jammer. Ik zag laatst een YouTube filmpje waarbij hetzelfde probleem speelde bij een Doxa Sub 1500 T.

Edit:

Dit filmpje dus:

1 like

Ziet er goed uit die 600t! Lekker in de zomer

Ik ben ervoor gegaan en heb een sub 300 sharkhunter besteld. Ja duurder dan de 300t maar persoonlijk ook mooier. Iedereen in het topic zei een prof maar dat is me nu te oranje.

Denk een tof setje met de santos en speedy

5 likes

Supervet de 300 :+1:t3:

Dat wekt vertrouwen (aangezien je Doxa in NL niet snel vtv kan inspecteren) :+1:

1 like

O nee wat stom! Zeker voor een horloge in deze prijsklasse. Hoe groot is je pols?

1 like

Mooi in proportie. Mijn pols is ook 17cm ongeveer. Heb je eerder een doxa gehad? Ik denk ook al een tijd aan de aanschaf van een 300t of een 600t maar die maat blijft lastig in te schatten zonder ze in het echt te zien.

2 likes

Ik vind die 600t echt héél gaaf! Inderdaad moeilijk in te schatten hoe hij past, en of de dikte een beetje te doen is.

2 likes

18cm pols…

8 likes

Past prima en scheelt maar een cm dus!

1 like

Door de lug-lug van maar 44mm is het erg goed te doen,
Mijn Yema is 50mm bij 39mm en draagt echt een stuk groter…

3 likes

Makkelijk te doen. Denk dat die 300 nog kleiner gaat dragen hier.

Dinsdag komt hij binnen :slight_smile:

2 likes

Als we niet te ver uit elkaar wonen zou dat top zijn. :smiley: Ik woon in de buurt van Eindhoven, jij?

Die van die luiers snapte ik niet :thinking:

1 like

:ok_hand:. Mijn seamster (41mm diameter en 13,3mm dik) draagt in mijn ogen ideaal - dus qua maat zou de 600t beter passen (en die hoekige kast is ook tof). Even over dubben nog.

1 like

:joy: Ik neem een pak luiers mee! :+1:

1 like

Altijd leuk dit soort draadjes, nu MOET ik dus ook een Doxa! En bedankt, hè! :stuck_out_tongue_winking_eye:
Ik zit echt heel hard naar de 600T te kijken, alleen welke kleur? Oranje of turquiose had in eerste instantie wel de voorkeur, maar de 600T in geel doet mij dan ook wel wat, terwijl ik echt niets met geel heb! :joy:
Nou ja, champagneproblemen zullen we maar zeggen.
P.S de originele uitvoering uit de jaren 80 is ook heel tof! Of de prijs reëel is weet ik niet! :grimacing:

4 likes

Wacht maar tot ik met de 300 foto spam kom volgende week. Dan wil je helemaal een Doxa :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

@SSFS van harte, wat een gaaf ding. Balen van de uitlijning. Ik moet bekennen dat ik de doxa eigenlijk niet meer wilde hebben en eindelijk eens een bb36 te fixen. Nu ik de foto’s weer zie, moet ik de bb misschien maar weer een jaartje uitstellen :exploding_head:

1 like

Daar ben ik al bang voor! :joy: Maar voor mij dan wel de 600T. Het is wel een eind rijden om ze irl te zien. Dus ook maar de gok online wagen waarschijnlijk! :grimacing:

Op 17:

6 likes

Thanks, dit helpt! Je wilt er zeker niet toevallig binnenkort vanaf :wink:

2 likes