Nope, maar je mag er nog wel ff naar kijken.
Hoe bevalt de Doxa? Ik merk dat ik weer naar dit model begin te loeren. Het de Doxa Sub300T groeit weer bij mij. Blijft een ongekend groot icoon…
Iemand al een nieuwe 600T in bezit? Ik ben vooral benieuwd of het ontbreken van “taper” op de band hem minder comfortabel maakt.
Hoe ervaar je de grootte tov de SPB143?
Top! Snelle service ook
Zo jammer dat deze het niet doet. Retour is nog lastiger dan ik dacht en chrono24 en de verkoper de werken niet echt mee. Vooral de verkoper.
Misschien toch houden en met Doxa zelf regelen……
Fijn dat die weer terug is. Ook fijn om te lezen dat hun aftersales erg goed is. Dat geeft je wel weer wat meer vertrouwen aangezien je ze nergens kan passen. Zo durf ik de gok wel te nemen.
Wie mooi wilt zijn, moet pijn lijden Straks als je een compleet
geëpileerde pols hebt, is dat probleem ook weer verholpen
Leuk dat je hem naast de 143 heb gefotografeerd. Zo krijg ik ook een beetje een idee hoe het formaat is. Zou je misschien beiden ook nog op de zijkant kunnen leggen en daar een foto van maken? Maten zeggen namelijk niet altijd alles bij mij, maar zo krijg ik een beter visueel beeld er van haha.
Oh horloge kwam defect van Chrono24. Niet defect rechtstreeks van Doxa?
Yes, maar wel een handelaar met trusted check-out.
Horloge is nieuw in de stickers dus denk dat dat wel moet lukken.
We gaan het zien. Sexy bol glaasje is het sowieso
Hoe dat dan? Je hebt gewoon ten aller tijden twee weken recht op kosteloos retour hoor bij Chrono24.
Wel hele mooie Doxa
Dsnk! Hij is ook echt heel gaaf hoor.
Omdat ik zelf de verzending moet betalen. Zo €100 met externe verzekering en dat vertik ik nu haha. Dan kan ik hem beter nog even hier laten nakijken bij een horlogemaker. Misschien zo gepiept.
Ja volgens mij gelakt.
Leuk! Ik denk dat ik hem wil…
Bedankt voor alle foto’s! Vind hem nog steeds erg leuk, alhoewel de dikte mij nog steeds een beetje doet twijfelen. De Marinemaster was een grail voor mij, maar ik vond hem helaas te hoog op de pols liggen. Als ik de foto’s zo bekijk is ie iets dunner dan de Marinemaster, maar niet heel veel. Ik twijfel weer even lekker verder haha
Dat is heel tof aangeboden
Mocht ik die behoefte gaan krijgen, dan wil ik daar zeker gebruik van maken tegen die tijd! Hartelijk dank!
Heerlijke set zeg!