In de avondzon ![]()
Crosspost! ![]()
Hadden jullie die prachtige oude Doxa Sub 250 Sharkhunter al gezien op Uhrforum: een Doxa in een Von Burenkast, ofwel Squale, best of both worlds! ![]()
Die staat daar te koop ??
Ik vind de squalekroeg ook heel gezellig al heb ik er nog geen (komt volgend jaar insjallah) en zie op hun site ook eea staan over de von burenkast.
Zou ik wel meer over willen weten en hoor jullie er liever over dan GPT. Love to learn!
Zekers! Ergens kriebelt ‘t nog steeds, maar heb toch eerst een andere aankoop gedaan.
https://uhrforum.de/threads/doxa-sub250-not-sharkhunter-frische-revision.620639/
Iemand die van zn 300T af wil?
Mijn ex ligt bij Q…….
Had t vernomen idd
Had ik er ook gezien, hele mooie ![]()
Zelfde als jij hebt toch?
Wat is verschil met die 200t
Ik heb de professional (oranje plaat), bij Q is de sharkhunter (zwarte plaat).
De 300t is iets groter en heeft de He-valve.
Ook de band is iets breder als ik me goed herinner.
Hahaha ![]()
DOXISTA’S News!
De schrijver van de Doxa boeken Peter Millar volg ik op Instagram.
Hij is samen met Rick Marei prototype’s aan het maken.
Het is me niet helemaal duidelijk of het hier om een One-off gaat, in een kleine oplage of een startup van zijn eigen merk met hulp van Marei.
Zijn insta, Instagram
Hier een voorbeeld van een prototype
Incoming!
Enigszins redelijke prijs voor het gebodene. Is ook nog eens een van mijn favoriete kleuren, sowieso. Kan 'm ook gewoon terugsturen. Ga hem meteen op de Weishi 1900 leggen, en vacuum-testen. Ik vertrouw niemand meer.
Impuls-aankoop? Ja. Maar mijn SKX009J opknappen met een nieuw uurwerk kost ook (wat) geld, en ik weet het nou wel. Die in 2010 nieuw gekocht voor 120 euro, je kunt ook zeggen - het is nu wel klaar. Kan hem zelf servicen maar het zijn ondingen, die 7S26’s.
Heel benieuwd! Smalle polsen hier, maar de Doxa heeft een goede lug-to-lug.
Heb ik er officieel het budget voor? Niet echt, net voor 4,5K de riolering gesaneerd en nieuwe pleepot. Dit moet dan maar uit de langetermijns-pot. Je leeft maar 1 keer…
Lekker man! ![]()
Cool hoor. Hier 17,5cm polsen. Draagt perfect.
Ben heel benieuwd. Op YT al gezien dat de kleur wat milder is dan op de website-renders; helemaal prima. Komt morgen binnen - als PostNL zich een beetje gedraagt.
![]()
Natuurlijk heb je na zo’n aankoop even een “hint of buyer’s remorse”, maar ik heb er nu toch echt wel zin in. Gewoon een van de echte klassieke duikers, en niet eentje die iedereen zal herkennen. Heb meerdere horlogeliefhebbers op het werk (waaronder enkele trouwe “klanten”
); Dheeradj zal 'm meteen in de gaten hebben zonder dat ik er over begin. ![]()
En ja, helaas - de aanbieding is inmiddels afgelopen…! 1,5K i.p.v. 2K was voor mij echt even een alarmbel. Bijna een echt redelijke prijs, t.o.v. toch wat veel voor met name het Sellita uurwerk.
Kost toch 2k?