Doxa only (Deel 2)

Mijn ex ligt bij Q…….

2 likes

Had t vernomen idd

1 like

Had ik er ook gezien, hele mooie :ok_hand:

1 like

Zelfde als jij hebt toch?
Wat is verschil met die 200t

1 like

Ik heb de professional (oranje plaat), bij Q is de sharkhunter (zwarte plaat).

De 300t is iets groter en heeft de He-valve.
Ook de band is iets breder als ik me goed herinner.

1 like

@pasd :shushing_face:

15 likes

Hahaha :ok_hand:t2:

1 like

DOXISTA’S News!
De schrijver van de Doxa boeken Peter Millar volg ik op Instagram.
Hij is samen met Rick Marei prototype’s aan het maken.
Het is me niet helemaal duidelijk of het hier om een One-off gaat, in een kleine oplage of een startup van zijn eigen merk met hulp van Marei.
Zijn insta, Instagram
Hier een voorbeeld van een prototype

6 likes

Incoming!

Enigszins redelijke prijs voor het gebodene. Is ook nog eens een van mijn favoriete kleuren, sowieso. Kan 'm ook gewoon terugsturen. Ga hem meteen op de Weishi 1900 leggen, en vacuum-testen. Ik vertrouw niemand meer. :face_with_monocle: Impuls-aankoop? Ja. Maar mijn SKX009J opknappen met een nieuw uurwerk kost ook (wat) geld, en ik weet het nou wel. Die in 2010 nieuw gekocht voor 120 euro, je kunt ook zeggen - het is nu wel klaar. Kan hem zelf servicen maar het zijn ondingen, die 7S26’s.

Heel benieuwd! Smalle polsen hier, maar de Doxa heeft een goede lug-to-lug.

Heb ik er officieel het budget voor? Niet echt, net voor 4,5K de riolering gesaneerd en nieuwe pleepot. Dit moet dan maar uit de langetermijns-pot. Je leeft maar 1 keer…

21 likes

Lekker man! :facepunch:t2:

1 like

Cool hoor. Hier 17,5cm polsen. Draagt perfect.

1 like

Ben heel benieuwd. Op YT al gezien dat de kleur wat milder is dan op de website-renders; helemaal prima. Komt morgen binnen - als PostNL zich een beetje gedraagt. :crossed_fingers: :sweat_smile:

Natuurlijk heb je na zo’n aankoop even een “hint of buyer’s remorse”, maar ik heb er nu toch echt wel zin in. Gewoon een van de echte klassieke duikers, en niet eentje die iedereen zal herkennen. Heb meerdere horlogeliefhebbers op het werk (waaronder enkele trouwe “klanten” :wink: ); Dheeradj zal 'm meteen in de gaten hebben zonder dat ik er over begin. :upside_down_face:

En ja, helaas - de aanbieding is inmiddels afgelopen…! 1,5K i.p.v. 2K was voor mij echt even een alarmbel. Bijna een echt redelijke prijs, t.o.v. toch wat veel voor met name het Sellita uurwerk.

6 likes

Kost toch 2k?

Tot en met afgelopen zondag 1499 bij Bouman! :crossed_fingers: :wink: Alleen in deze kleur trouwens.

1 like

Te laat :rofl:

Maar ook niet mijn kleur idd. En actie 3=2 niet op horloges volgens mij

1 like

Misschien kan ik binnenkort even bij je langskomen om te checken of ie nog in zee kan🐬

11 likes

Heb hem om de pols nu. :smiling_face: Morgen meer foto’s. Band op maat gemaakt, prima gelukt, uurwerk bijgeregeld - ik kan het echt niet laten, was nodig en het heeft geholpen; en kwam er achter dat de vacuumtester hier niet werkt. Heliumventiel…! Alleen nat overdruk-testen werkt hier. Droog overdruk-testen is veiliger, maar kost me meerdere K euro.

Hier alvast een paar teasers.

Super service van Bouwman ook; die cadeauverpakking was een gratis optie. :wink:

17 likes

Je houdt de spanning er wel in!

IMG_0842

1 like

Staat ook al in WDWV. Maar bij deze! Ja hij is fors voor mij, maar de foto vertekent ook iets.

25 likes

Lekker!
:fire:

1 like