Doxa only (Deel 2)

Tot en met afgelopen zondag 1499 bij Bouman! :crossed_fingers: :wink: Alleen in deze kleur trouwens.

1 like

Te laat :rofl:

Maar ook niet mijn kleur idd. En actie 3=2 niet op horloges volgens mij

1 like

Misschien kan ik binnenkort even bij je langskomen om te checken of ie nog in zee kan🐬

11 likes

Heb hem om de pols nu. :smiling_face: Morgen meer foto’s. Band op maat gemaakt, prima gelukt, uurwerk bijgeregeld - ik kan het echt niet laten, was nodig en het heeft geholpen; en kwam er achter dat de vacuumtester hier niet werkt. Heliumventiel…! Alleen nat overdruk-testen werkt hier. Droog overdruk-testen is veiliger, maar kost me meerdere K euro.

Hier alvast een paar teasers.

Super service van Bouwman ook; die cadeauverpakking was een gratis optie. :wink:

17 likes

Je houdt de spanning er wel in!

IMG_0842

1 like

Staat ook al in WDWV. Maar bij deze! Ja hij is fors voor mij, maar de foto vertekent ook iets.

25 likes

Lekker!
:fire:

1 like

Gaaf ding en fresh kleurtje hoor!

1 like

Congratulations :tada::tada:

1 like

Fris kleurtje :ok_hand:t2:

1 like

Lekker hoor ! Geniet ervan

1 like

Mooie Doxa Peter, en wat betreft de maat?
Prima!!! Zit gewoon tussen de oren weet ik uit ervaring!

2 likes

Thanks! Belangrijk is hier dat de lug to lug maar 44,5 mm is. Hangt nog lang niet “over de randen” zeg maar. Valt me op dat de kleurbalans op foto’s meer naar blauw neigt; hij is echt meer turquoise IRL.

Ik besef dat de standaard oranje kleur vooral gekozen was destijds, wegens de afleesbaarheid onder water. Maar een oranje wijzerplaat tettert wel elke keer in je gezicht als je er naar kijkt. En ik heb van mijn leven nog nooit gedoken. :wink: Nadeel van elke wijzerplaat met uitgesproken kleur, is dat je (OK, ik) gaat proberen geen kleding/schoenen te dragen die er mee clashen. Maar ik vind 'm nog steeds leuk!

Na mijn afregelbeurtje is 1 van de posities waarin hij plus 26s. per dag liep, teruggebracht naar plus 11; alle andere posities zitten rond de 0 tot 3. In de praktijk - nog geen plus 1s. per dag. Kijk, daar doen we het voor. Vooral de kompaspennen iets meer opendraaien en de spiraal er precies tussen richten “did the trick”.

Hij heeft na een hele dag dragen op mijn werk (in de metaal) nog geen krasje opgelopen :crossed_fingers:, maar ik ben natuurlijk wel binnenkort aan de beurt met zo veel oppervlak, en veel hoogglans.

1 like

Ik vind de zwarte het mooist.
Foto van mijn ex.

13 likes

Goed voor het WK

11 likes

Prachtig exemplaar, heel veel plezier ermee!!!

Goedemorgen allemaal!!
Wat is het toch een prachtig uitzicht he die Doxa… Combi Searambler op de oranje strap blijft toch mijn favoriet met het zomerse weer.

12 likes

Fijne zaterdag Doxistas!

10 likes

Miljaar Peter, heb ik dat hele verhaal gewoon helemaal gemist!
Welkom bij “the Doxista’s club” :star_struck:
Ik heb de Yang bij jou Ying :joy:
Gefeliciteerd met deze mooie Doxa diver.

12 likes

Die is ook prachtig! :smiley: En een limited; had hem al eens eerder voorbij zien komen, wellicht zelfs die van jou…

1 like