Doxa only (Deel 2)

Altijd leuk, zelf de stickers verwijderen … :wink:

9 likes

Leuker als je er één mist en pas weken later ziet dat die loskomt :joy:

4 likes

Haha, ja da’s waar. Had ik twee dagen terug met de Speedmaster. Een klein blauw plakdingetje in de sluiting, die ik kennelijk vergeten was. :sunglasses:

2 likes

Beide van harte met de aanwinsten :+1::+1:

1 like

15 likes

Bandje gewisseld zonder de doxa juist te zetten. 2pac denkt er het zijne van

11 likes

Mooi zo’n blauwe knaller Remco :sunglasses: Geniet ervan :ok_hand:

1 like

bij thuiskomst van weekje strand lagen er wat bandjes van CNS op de deurmat: waaronder deze 19mm paratrooper in turquoise! :+1:
de zwarte nato die er deze week op zat was 18mm :grin:

13 likes

Mooi, ziet er lekker fris uit zo!

1 like

heeft die van moi ook en vind dat kannievas bandje wel leuk staan

1 like

staat idd goed! waar komen de bandjes vandaan ?

1 like

In dit geval ChatGPT :slightly_smiling_face: … maar Diaboliq Straps maakt prachtige handgemaakte canvas banden.

1 like

Dag 2 aan zee en vandaag de Sub600T

8 likes

Een aantal verschillende banden op diverse horloge’s in de collectie waaronder rubber, nato, oyster,…

Maar de Doxa met BoR en fijnafstelling draagt toch het meest comfortabel heb ik ondervonden met deze temperaturen :yellow_heart:

9 likes

Niet eerste keus, maar heb wat bandjes onderweg :blush::+1:

14 likes

Op rubber. Summer is here :sunglasses:

15 likes

als je hgeel snel ben kan je nog 3 tropic voor de prijs van 2 bij wolbrook bestellen
die zijn kops mooi afgewerkt tussen de lugs

ik heb de army ook op n oranje wolbrook . staat perfect !

1 like

Ik vind rubber eigenlijk niet het meest aangenaam. Heb ergens een MN liggen, maar kon hem zo niet meteen vinden.

1 like

MN heb ik geen ervaring mee., missien ooit eens proberen… Maar ik weet wel dat de tropic van wolbrook en hgp Heel erg fijn draagt !

2 likes

Geen doxa om de pols, wel op t koppie !

Werkse strijders en voor degene die net als ik vrij zijn ! Enjoy the sun !:sun_with_face:

6 likes