Doxa only (Deel 2)

Opzich mooi gedaan, zelfs de datumschijf met afwijkend lettertype … :+1:

1 like

Wat een heerlijk horloge blijft het toch

11 likes

Rustig hier de laatste tijd. Lijkt net alsof @junior een 2e horloge heeft :stuck_out_tongue_winking_eye:

9 likes

Zondag jongens zondag ! :pray:t2:

2 likes

Die ‘tweede’ heb ik alles bij elkaar misschien 3 dagen omgehad … :see_no_evil::joy:

(Deze!) Doxa FTW … :heart_eyes:
Kan er niks aan doen.

11 likes

Dat valt nog mee!
Lukt het om ze een beetje af te wisselen? Zijn beide gave horloges die elkaar mooi complementeren

Dat lukt (helaas) niet. De Doxa wint het hands down, dus tja … deze ezel stoot zichzelf dus wél 3x aan dezelfde steen. Dom hè! Maar goed, ik ben al aan het kijken naar iets anders. Beetje geld erbij en dan ga ik weer eens een Tudor proberen. Lang niet meer gehad. :wink:

Tot die tijd, Doxa Only …

:beers:

11 likes

Het Monnin-virus krijgt geen vat op jou? Ik had bij jou nog wel geld op ‘n CWC willen zetten. :grin:

Edit, bij mij is ‘t m’n nieuwe CREPAS die ineens de show aan het stelen is.

1 like

Plotseling dit dus, fijn om een beetje rust te hebben en de Doxa is voor mij gewoon vaste prik!

5 likes

Zou zo maar eens kunnen zijn dat deze twee allebei nog een keer terug komen :grin::ok_hand:

9 likes

12 likes

Sinds lange tijd weer om de pols!

13 likes

Hierbij mijn officiële aanmelding in deze club !

Ik ben er super content mee !

23 likes

Gefeliciteerd ermee

2 likes

welcome-to-the-club

Tof ding hè! Ik heb 'm ook overwogen maar ja, ik heb al een fraaie 300T. :sunglasses:
Van harte en veel draagplezier.

1 like

Zo van plaatjes op t web wint de 600t voor mij maar ben benieuwd in t echt en side by side

2 likes

Ik vermoed zomaar dat ze binnenkort naast elkaar liggen … :wink:

2 likes

Heerlijk horloge hè. :slightly_smiling_face: Van harte en veel draagplezier! :tada::tada:

1 like

Echt ! Gister om 16u uit de doos gehaald en vannacht om 0400 uur gewoon nog steeds goed leesbare lume ! Grote blij !

Hij mocht ook even mee stoer doen in de gym

6 likes

Even als reminder, mocht je ooit nog eens “leer willen gaan”. :slightly_smiling_face:

7 likes