Laat ik nou sinds kort een zelfde soort setje hebben,
Ben in tijden niet zo tevreden geweest met een horloge als die Tudor !
Great minds think alike …
Toffe GMT. ![]()
De jouwe mag er ook zijn:ok_hand:![]()
Fijne avond Doxa liefhebbers. ![]()
Na twee weekjes de rooie Tudor nu weer even terug bij de sharkhunter. Lekker hoor! Dit is wel echt mijn favoriet geworden.
Hier al zo vaak naar gekeken maar elke keer niet te trekker over gehaald. Misschien toch maar een keer gaan passen bij Bouman in Culemborg. Het blijft een iconisch horloge met een uniek en ontzettend gaaf ontwerp. Hoe verhoudt de bouwkwaliteit en afwerking zoch tov bijvoorbeeld je rode Tudor (Black Bay Red?)
Ik heb meerdere blackbays in mijn handen gehad, en zelf een 36mm variant gehad, en de doxa is inferieur aan de blackbays zowel in bouwkwaliteit als in afwerking. En dan bedoel ik in vergelijking met de sub300T. Deze vergelijking komt ook evenredig terug als je de prijs gaat vergelijken.
Of op de GTG over 2 weken daar zijn meerdere doxa’s te vinden en wellicht ook wat tudors zodat je ze meteen ook side by side kan vergelijken… er zijn nog een paar plekjes vrij…![]()
Doen!
In vergelijk met de Tudor, appels en peren. Ik heb overigens niks te klagen over de kwaliteit van de 300T. Die is dikke prima, maar minder luxe als de Tudor. Gewoon anders. ![]()
Toch wint deze het voor mij hands down. Maar dat is vooral een smaakdingetje denk ik.
heerlijk ! die gaat nooit meer weg !