Doxa only (Deel 2)

:joy::joy::joy:

1 like

Nu wel een Doxa😎

17 likes

Gefeliciteerd @louis :partying_face:

Ik doe met je mee :ok_hand:

12 likes

Top Louis!
Ik heb ‘m ook om vandaag

8 likes

Oef! Zit al heel lang naar Doxa te kijken en nu met de Sharkhunter van @Sivari & @louis wordt het wel heel moeilijk om dit gave merk te negeren.

In 2026 maar eens een goeie Doxa pas sessie houden.

7 likes

Yes, welkom!
Op staal is tie ook leuk :wink:

11 likes

Staal zit in het pakket maar ik denk dat ie daar niet vaak uitkomt! :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

8 likes

Ik moet wel bekennen dat ik nu deze om de pols heb; de Sharkhunter was net even voor de foto. Gelukkig zit de uurwijzer voor het merk, als je snel kijkt zou ‘t zo ‘n Doxa kunnen zijn :wink:

6 likes

Is die van Ali? :wink:

Die komt wel uit de Doxa fam maar is een synchron

1 like

En over Synchron gesproken, breaking news: ze komen met een titanium ‘Professional’ aka ‘Sealab’!

Synchron Ti300M SEALAB - Image 1

Weer een leuke tik richting Doxa, net als bovenstaande Military, want in de beginjaren van Doxa hebben zij horloges geleverd aan de ‘bewoners’ van de Sealab-experimenten.

8 likes

Leuk detail uit de oude doos;

Doxa by Synchron:

Edit: zoals het nu eigenlijk Doxa by Jenny is.

7 likes

:crazy_face::wink:

10 likes

Die is serious tof.
Is Synchron een beetje legit tov Doxa zelf?

Weet dat er iets van history zit, maar hoe staat de connectie tegenwoordig en valt dit onder hommage of zijnze echt hun eigen merk?

Genoeg vragen, maar ben wel enthousiast.
Mooie prijs ook nu met korting.

1 like

Die vind ik lastig. Inderdaad veel geschiedenis, zowel vanwege ‘Doxa by Synchron’ van weleer en Rick Marei die ooit de Subs terugbracht bij Doxa en nu eigenaar is van Synchron. Persoonlijk vind ik dit wel meer dan een hommage, en misschien iets als ‘sibling rivalry’. Ik vind deze zeker meer legit dan een Maranez bijvoorbeeld, maar dat is vast ook persoonlijk.

2 likes

Hmmm ja snap ik.

Vreemd trouwens dat Synchronusa andere modellen verkoopt dan Synchronwatches.com
:man_shrugging:t2:

1 like

Oh ja, nu je het zegt…
Ik kon ‘m op de ene al niet vinden, ik was aan ‘t kijken of ze wellicht ook een Searambler-versie hadden, dan had ik ‘m waarschijnlijk al besteld. :grin:

1 like

Mooie info @Royce, maar vreemd is wel dat Synchronusa nu in het zelfde vijvertje als Doxa gaat vissen. Of is dit een ander merk dan Synchron van Rick Marei? zonder Swiss made? Moet de link nog checken voor de informatie van het merk.

8 likes

Gefeliciteerd! Prachtige Sharkhunter!

1 like