Doxa only (Deel 2)

Ligt dus een beetje aan het model. Mijn 300 Beta Searambler is wel weer beter leesbaar met de oude wijzers.

3 likes

Ik heb ‘n beetje hetzelfde. Maar ik vind de Beta ook dusdanig anders qua concept tov de ‘gewone’ 300s dat die Army-wijzers dan ook gewoon wel prima kunnen.

2 likes

En meteen maar even om de pols… :grin:

16 likes

Heb je bewust voor deze wijzers gekozen? Of had Bouwman(?) De nieuw wijzers nog niet?
Ik vind beide opties mooi. Komen deze ook op bracelet?

12 likes

Ik heb m’n Beta uit Aberdeen (out of all places :slight_smile: ) en niet van Bouwman. En ik ging pas op de wijzers letten na deze opmerking van Elmo:

Met dat in 't achterhoofd de website van Doxa nog een keer bezocht om dat extra te checken, en hoe 't ook alweer zat met de andere modellen. Toen zag ik de nieuwe wijzers pas.

3 likes

Heel tof, proficiat!

1 like

Leuk, de reacties.
Zoveel mensen zoveel wensen zullen we maar zeggen.
Ik blijf deze blauwe met de oude wijzers het mooist vinden maar met een andere kleur Dial kan het weer anders zijn.

@Royce gefeliciteerd met :tada::heavy_check_mark: Lekker dragen!

2 likes

Morning………

25 likes

17 likes

17 likes

Eentje van tijdens de nachtshift :sweat_smile:

18 likes

Vanmorgen een mail van Doxa in mijn inbox.
Ik ben van harte uitgenodigd om tijdens de Inhorgenta als gast van Doxa een showcase mee te maken. Zucht… wat jammer ik kan niet gaan. Het is in München dus effe heen en terug zit er niet in.
Ik hoop dat ze ook naar Watches and wonders gaan want daar ga ik naartoe. Hotel en vlucht vorig jaar al geboekt.
Jammer de pammer! :sob:

9 likes

13 likes

Staat daar nou een kerststal?

1 like

Oliebollenkraam

1 like

Beter :wink:

1 like

Nou was de uitnodiging ook niet heel persoonlijk heb ik het idee. :upside_down_face:

2 likes

Er stond nog wat boven in de mail. Maar inderdaad ik weet niet wat kaarten kosten voor de inghorgentia maar volgens mij zijn ze best duur.

€34

1 like

O, dat valt reuze mee.
Ik ga naar Watches en Wonders dat kost 160,- voor 3 dagen.