Mooie wijzerplaten.
42mm is voor mij perfect maar zo te zien zijn de verhoudingen bij deze 44mm nog prima.
Ben zelf bewust voor de gepolijste bezel gegaan anders werd het mij iets te blauw icm met het rubber maar vind beide mooi ![]()
Mooie wijzerplaten.
42mm is voor mij perfect maar zo te zien zijn de verhoudingen bij deze 44mm nog prima.
Ben zelf bewust voor de gepolijste bezel gegaan anders werd het mij iets te blauw icm met het rubber maar vind beide mooi ![]()
Doe mij deze maar ipv de nieuwe!
Snap zelf niet echt waarom ze van deze geweldige (en aansluitende) band naar een tropic zijn gegaan?
Centen kwestie? ![]()
En je hebt gelijk!
Ik vind een tropic dan weer veel leuker dan zo’n aansluitende band.
Het zal vast beide kunnen gelukkig.
Tja, ik blijf niet waarschuwen……![]()
Met staal loop je voor paal…….
Leuk motto? ![]()
Ik volg niet. Persoonlijk vind ik de band van de 600 echt insane hoe goed die is voor die prijs.
Het rubber heeft me nog niet betoverd. Erg stug en zeer duur voor wat je krijgt.
Ik heb geen oordeel over deze stalen band maar ben geen liefhebber van stalen banden op horloges van een forser formaat.
Op mijn BB54 echter hoort staal……
Hij draagt ook super maar het de-monteren vind ik echt niet relaxed om te doen loop altijd te klooien
Canvas!!!
Ik zag ze op Instagram, ik snap deze zet niet. Dit is nu de 3e revamp van dit model. Als instap model is hij voor mij te duur verder mist hij het Doxa DNA. Het is een mooi horloge hoor maar niet voor mij.
Vroeg me toch af waar deze kast dan vandaan kwam (buiten Omega)
Zijn nog prijzige dingen ook ![]()