Poffertjes?
Mooi met de blauwe bezel insert. Kun je dat kiezen? Staal of gekleurde duikring?
Ik heb 'm hier op het forum overgenomen van @johnD. 'T is een keramische bezel, geen idee of hij dat kon kiezen.
Hij is er met keramisch in kleur of met een alu insert in alu kleur
Lijkt me niet handig bij “een echte duiker” toch? Zou ik bij Doxa dan ook niet verwachten…
Elk nieuw eigen horloge dat ik open de laatste jaren (van Dan Henry via Edox en Doxa tot Omega) heeft een (vrijwel) droge dekselpakking. Je merkt dat ook aan hoe stroef het deksel opendraait. De kroontube-pakking was bij de Doxa wel goed gesmeerd, dat zie je ook wel anders! Zeker bij een handopwinder als die Omega heel erg belangrijk, kroonpakking slijt anders als een malle.
Ik schrik daar best van, Peter.
Toch hier mijn licht ook maar even opsteken. Stel dat ik op zoek ben naar een Sub200T, maar wel zo’n skere balhaar ben dat ik ‘m met ‘de kop eraf’ wil vinden. Waar kan ik dan nog zoeken buiten de reeds bekende kanalen? ![]()
Volgens mij heeft @Racerke er 1 te koop staan in het blauw.
Bij Buy Doxa Sub 200T 804.10.351S.10 | Free Shipping | Montredo
op de website worden ze met aanmerkelijke korting aangeboden, ik weet alleen niet of alle modellen erbij zijn.
Thanks! Ik kreeg zo gauw geen 200T in het blauwe gevonden, maar ik laat me verrassen!
Thanks voor de Montredo link. Daar was ik nog niet op uitgekomen en dat scheelt al een hoop zie ik inderdaad ![]()
En die zijn nieuw, uit Duitsland dus geen extra btw.
Heftig dit. Is dit gewoon simpel koste besparen? Of heeft het een andere reden?
Op duizenden horloges, scheelt het vast een paar euro siliconenvet
…
That said. Mocht iemand nog een gebruikte 200t hebben en weg doen voor een ruil tegen iets… let me know