Doxa only

Jazeker… Beetje freediven :diving_mask: in de zomer.

Ik vind de rubberen strap + vouwsluiting wel erg duur… Daar moet ik echt ff over nadenken.


Wel mooi.

Mooi dat hij nog bevalt! Ik mis hem wel af en toe. Jij duikt er daadwerkelijk mee? Beter in jouw handen dan in de mijne dus!

2 likes

Jazeker, in de zomer beetje freediven. Mag geen naam hebben hoor 🫣. Kom nu nog niet echt verder dan 10 meter.
Ik wil in het voorjaar nog wat extra cursus/training doen om misschien nog een paar metertjes dieper te komen. En ook om wat langer op diepte te blijven.

De sub300 wint het met watersport vaak van de Oris 65 deauville!! Ben er nog steeds blij mee…

Nog ff een archief foto. :grin:

5 likes

Ja ze zijn echt wel aan de prijs inderdaad. Maar ze zijn ook echt goed :smiley:

1 like

Functioneel inderdaad maar de look is mwah. Ik ben meer fan van de Isofrane look of de originele oude Doxa strap met de dikke DOXA letters erop die ik heb.

1 like

Gezocht Doxa sub 300

Voor degene die m nog niet had gezien :wink:

Wie heeft er een 300t, en hoe bevalt deze?

1 like

Deze is inmiddels besteld. Via Chronext een paar honderd euro goedkoper dan via Doxa zelf…

3 likes


Ik heb wel deze en die is prachtig.
Maar hoezo is hij bij Chronext goedkoper omdat het uit Zwitserland komt Invoer ?

3 likes

Gefeliciteerd!!

1 like

Chronext zit in Duitsland maar de prijzen zijn aanzienlijk lager. Scheelt ruim €500 op de 300 chronometer :grinning:

2 likes

Geen idee…?

1 like

Roy,
Bedankt voor de info.
Scheelt het ook met andere merken?

Ik zie wel bij info dat hij ongedragen 2022 is. Dus waarschijnlijk al geregistreerd voor garantie.

2 likes

Of website gewoon nog niet geüpdatet :sweat_smile:

Oké dus niet geheel nieuw dus.
Dat is wel een verschil.

Dat denk ik niet … (zelf eens een ongedragen Breitling besteld die ook al geregistreerd was enkele maanden daarvoor). Ze zijn ook geen Doxa dealer bij mijn weten :slightly_smiling_face: dus zal wel ongedragen en nieuw zijn maar al voor garantie aangemeld. Dat zal een dealer zoiezo voor ze moeten doen.

2 likes

Ik zie het al. Ze hebben een nieuwe Rolex Nieuw en ongedragen 2016
Vraag het mij af showroom modellen?

1 like

Die wijzers op die Army zijn echt :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Twee jaar garantie bij Chronext