Doxa only

Heel toffe versie man!
Ik heb de gele, maar die van jou is ook :ok_hand::ok_hand:

Zou de perfecte set zijn zomer en winter te coveren!!

1 like

16 likes

10 likes

Houden? Zeker!
Ook in de winter toch een knaller :sunglasses:

10 likes

21 likes

Mooi! En hoe draagt deze? Ik wil hem, maar de verhalen over de dikte en het zwaartepunt schrikken me af.

1 like

Houden! :clinking_glasses:

Heel gaaf :star_struck::whale::ok_hand:

De sub 200 heb je ook nog?

Zekers

1 like

Sowieso! Lekker vrolijk, toch?

Hij is groot, vooral hoog. Maar dat vind ik ook wel weer het gave ervan. Een beetje zoals de SKX draagt, maar goed te doen.

Ik heb ook de rubber band bij maar nog niet geprobeerd. Bracelet zit uitstekend. De kast is zeer uitgetekend, mooie hoeken, ceramic bezel heel mooi. Dat blauw ook :grinning:

Grappige is dat ik de Seestern als hommage heb geprobeerd en die beviel goed. Toch is de Doxa net weer ietsje groter. Zowel de band als de kast.

Ik ben er blij mee.

2 likes

Heb de laatste dagen met wat meer belangstelling gelezen over Doxa. Mooi merk voor duikershorloges, met een bijzondere historie. Vanwege de bijzondere kastvorm en de eigenschappen van met name de stalen banden en de Luminova is dit juist een merk dat je graag voor aanschaf irl wil zien en passen, ondanks kennelijk soepel beleid m.b.t. retour (geen ervaring mee). Maar tot voor kort in Europa vrijwel uitsluitend online verkoop voor dit merk. Echter, juwelier Altherr in Keulen (altherr.de) is nu AD voor Doxa. Dat is voor veel Nederlanders niet vreselijk ver uit de buurt. Niet alle kleuren, banden en bezels voor alle typen voorradig. Maar kennelijk wel voor elk type voldoende in huis om te kunnen passen en dan de gewenste kleur en band te bestellen.

4 likes

Vraagje aan de vintage Doxa eigenaren;
ik houd de prijzen van vintage Doxa subs niet meer bij; maar kan me niet voorstellen dat dit een reële marktprijs is nu?

Kast/plaat minder zeldzame Synchron versie, bracelet betreft niet de originele (overigens ook een onding naar mijn mening), maar een Expandro band, kroon niet origineel en algehele staat, zoals weliswaar vrijwel alle Subs :sunglasses:, ook niet super.

Loop ik achter of?

Doen, beste aankoop in mijn horloge hobby tijd…
Paar oude fotos van mijn Sub1200t





12 likes


Nog altijd heel mooi en in mijn bezit.
Dus gewoon doen!

10 likes

En nog even deze combi

8 likes

Deze heeft wel meerdere keren met haaien gevochten zo lijkt het. Ik ben niet op de hoogte van de vintage prijzen, dus ik kan er niets zinnigs over zeggen.
Zelf koop ik ze liever uit de nieuwe generatie. Maar vindt de vintage ook echt super tof! En je koopt wel wat historie. Denk niet dat je er spijt van zult krijgen :wink:
Mijn cup-of-tea:

6 likes

Niet van plan om te kopen hoor! Ik heb een 1200T gehad en vintage 300T Sharkhunter en Pro. De Pro heb ik nog steeds :wink:
Vraag me gewoon af of dit werkelijk de huidige marktwaarde is ( en dus min of meer ook van mijn Pro :zipper_mouth_face:)

Het lijkt mij nogal aan de opportunistische kant voor zo’n verrot horloge :joy:

3 likes

Ahh. Ik zou het wel flink aan de prijs vinden voor deze hoeveelheid use and abuse.

1 like