Doxa only


Wauw, wat een tof ding. De kleuren werken zo goed op dit horloge. Echt een uniek stuk.
De bezel is heel donker subtiel groen, bijna zwart. Mijn tweede Doxa :heart_eyes:

28 likes

Gefeliciteerd! Heel cool.

1 like

Mijn Sub300

Ik heb m nu ongeveer een jaar. Dit is denk ik een blijvertje. Het is zo’n onderscheidend horloge. Lekker quirky.

Ik ben nog op zoek naar een rubberen strap. Mocht hier iemand zijn die er eentje heeft liggen, die weg mag… Dan hou ik mij aanbevolen :grin:.

14 likes

Jaloers! :heart_eyes:

1 like

Als je eerder een 1200t gehad hebt, zou ik deze eerst proberen te vinden. Er zitten toch wel wat verschillen tussen die en de 300t, niet ten goede mbt de laatstgenoemde imho. Ik heb de verschillen al eens benoemd in dit topic.
1200t rules! :smiley:

2 likes

Imho: ik zou sowieso niet snel voor een t model gaan. Maar altijd voor het OG bolle saffiertje. :grin:

3 likes

12 likes

Bedankt voor het benadrukken, maar ik vind dat bolle saffier glas toch wel erg mooi!

1 like

Haha :sunglasses:

1 like

10 likes

Dat zijn ze, prachtige fotos ook!!! Ook voor mij een blijver inderdaad.

1 like

Helemaal eens zegt deze trotse Sub1200t eigenaar tegen zijn voormalige eigenaar :rofl::rofl::rofl::+1::+1::+1::+1:

HEV, gebold glas en een rechte BOR bracelet waardoor de kast beter tot zijn recht komt. Oh yeaaahhhh

1 like

De 1200t heeft gebold glas maar dan wat genuanceerder.

2 likes

Nice! Je gebruikt hem ook gewoon waar hij voor bedoeld is.

De Doxa rubber straps zijn wel echt van een goede kwaliteit, mocht je er nog geen hebben is het wel het aanschaffen waard. Ik vindt ze erg fijn, en ook een hele goede fijnafstelling.

1 like

Jazeker… Beetje freediven :diving_mask: in de zomer.

Ik vind de rubberen strap + vouwsluiting wel erg duur… Daar moet ik echt ff over nadenken.


Wel mooi.

Mooi dat hij nog bevalt! Ik mis hem wel af en toe. Jij duikt er daadwerkelijk mee? Beter in jouw handen dan in de mijne dus!

2 likes

Jazeker, in de zomer beetje freediven. Mag geen naam hebben hoor 🫣. Kom nu nog niet echt verder dan 10 meter.
Ik wil in het voorjaar nog wat extra cursus/training doen om misschien nog een paar metertjes dieper te komen. En ook om wat langer op diepte te blijven.

De sub300 wint het met watersport vaak van de Oris 65 deauville!! Ben er nog steeds blij mee…

Nog ff een archief foto. :grin:

5 likes

Ja ze zijn echt wel aan de prijs inderdaad. Maar ze zijn ook echt goed :smiley:

1 like

Functioneel inderdaad maar de look is mwah. Ik ben meer fan van de Isofrane look of de originele oude Doxa strap met de dikke DOXA letters erop die ik heb.

1 like

Gezocht Doxa sub 300

Voor degene die m nog niet had gezien :wink: