Doxa only

denk dat ik hier nog wel een tijdje rondhang😊

2 likes

Ik ga met de kekste Doxa Army hommage naar het Synchron topic afdruipen… Zwaaizwaaibyebye!

4 likes

Deze staat nog wel op het verlanglijstje maar das voor later, ik vind persoonlijk deze ook leuker dan de Doxa, komt misschien door dat synchron logo wat er eigenlijk wel op hoort👍

1 like

Ik heb wel ‘s van seagull managers gehoord, maar hoe noem je dat fenomeen op een forum…? :wink:

1 like

Seagull managers fly in, make a lot of noise, dump on everyone, then fly out.:grinning_face_with_smiling_eyes:

Zo ken ik er ook nog eentje “Assumption is the mother of all fuckups.:kissing_heart:

Toedels!

1 like

Een beetje jammer van het plaatje hierboven; ‘s kijken of we ‘m wat weg kunnen duwen…?

8 likes

Assume makes an ass out of u and me zeggen wij altijd.

1 like

images (6)

3 likes

En ook die snap ik niet in deze context… :thinking:

Ik lees al een tijd met plezier het forum. Dank voor ieders input. Nu mijn eerste bijdrage.

Ik ben enthousiast over Doxa, vooral de nieuw uit te brengen Doxa army. Alhoewel we nu met een duikcomputer onder water gaan, is een duiker een mooie herinnering aan de uren in een compleet andere wereld. En aangezien ik mijn Omega duiker recent aan mijn zoon heb gegeven, wil ik een nieuwe duiker aanschaffen.

De Russische Zlatoust is een grappige duiker, in verschillende uitvoeringen verkrijgbaar, maar met diameters van 46 tot 60 cm niet echt praktisch te dragen als je niet in een wetsuit onder water bent.

Rolex is niet verkrijgbaar. Omega Seamaster diver 300 vind ik vooral in de blauw gegolfde uitvoering ook zeker een optie. Alhoewel ik minder enthousiast over de stalen band ben.

Als iemand nog suggesties heb, hoor ik ze graag.

Zeker ben ik ook benieuwd naar ervaringen met doxa.

groeten,

Ronald

2 likes

7 likes

Groeten van tweelingbroer.:ok_hand::slightly_smiling_face:

5 likes

De rebelse Synchron Military (niet de mijne) staat voor een hele nette prijs in de blauwe verkoophoek.

1 like

Nu ook een Doxa bij mij. Al 2 jaar naar gekeken en nu gedaan met een leuke deal hier op HF.

Wat een kwaliteit zeg, echt heel mooi spul.
Had het niet verwacht van dit merk, dacht dat ze wat meer harde toolwatches, a la Seiko zouden zijn, maar er zitten prachtige details en facetten in :ok_hand::ok_hand:

15 likes

Heel mooi Martijn :+1:

Heel tof :ok_hand:t2:

Iemand al in het bezit van de doxa army? Eerste ervaringen? Erg benieuwd! Groeten

De Doxa sub (300, 1200) is gewoon een heerlijk horloge, een van mijn favorieten. De Army heeft dezelfde kast dus wordt alleen maar genieten. Krijg je geen spijt van. Scroll lekker door dit topic heen voor verdere inspiratie.

Hoe valt ie kwa grootte? Ik lees overal grote kast maar door korte lugs draagbaar. Hoe zit t met de hoogte? En de afweging seamaster 300 vs deze?

De sub 300 en dus ook de army kast dragen fantastische. Mijn pols is 17,5cm en ik heb de Doxa afgelopen zomer het meest gedragen van al mijn horloges. Toevallig heb ik vorige week een Seamaster 300 gepast, en heb hem niet gekocht omdat ik hem iets te dik vindt.

1 like