Met een duiker in de sneeuw
Er zijn er niet veel op HF (zwart dan), maar ik probeer het maar eens:
Hopelijk nemen jullie me het niet kwalijk
Hoe bevalt deze?
BTW heel fraai!
Dank,
Uitstekend, had eerlijk gezegd wat twijfels over de grootte/dikte. Zo een grote pols heb ik ook weer niet, maar dat valt heel erg mee.
Blijft een aanwezige jongen natuurlijk.
Ook de kleur van de dial en bezel is top.
Gaat regelmatig om, ben er blij mee.
De dikte van de kast maakt dat ik (tot nu toe) niet doorpak.
Veel plezier ermee!
Ik ben ook hard aan het kijken naar een doxa. De 600t spreekt me nog steeds het meeste aan maar die heb ik al gehad en vond ik toch wel te lomp en topzwaar sluit echter niet uit dat er toch nog eens een gaat komen
Ik vind de verhoudingen van die 1200t aanzienlijk mooier dan die van de 300(t). Lijkt veel beter in balans. Maar is die niet enorm groot?
Qua maat verschillen de huidige 300 en 1200 serie niet of nauwelijks. Destijds was de 1200 serie de eerste reissue Doxa die gelijk aan het origineel was. Verschil in maat vs de 600 heb ik helaas geen idee van.
Maar ik kan helaas je vraag niet beantwoorden
Ik vind zelf van niet, zeker niet op zijn BOR band die echt super comfortabel is. Maar ik heb geen dunne polsen en bij mij is 39mm kast echt het minimale. Ik weet dus niet of deze voor jou te groot is.
Maar drommels drommels drommels wat moet ik nu hoor ik je denken… Als je eens in de buurt van de Veluwe bent ben je van harte welkom om hem eens te passen. Dit is voor mij een medicijn tegen flipperitus namelijk, waanzinnig mooi, eigenwijs, funky BOR wat meer een sieraad lijkt dan een bracelet en wat een geschiedenis!!
Ik kan deze dan ook aan iedereen aanbevelen!