Doxa only

Heel lekker :slightly_smiling_face:

1 like

18 likes

18 likes

Ik vind het toch wel een mooi merk maar heb het idee dat het een merk is dat eigenlijk nooit voor de normale prijs wordt verkocht maar altijd iets discount-achtigs om zich heen heeft hangen.
Wordt ook eigenlijk alleen online verkocht ?
Natuurlijk een voordeel voor een potentiële koper maar het doet wat mij betreft ook afbreuk aan het imago van een merk.
Klopt mijn gedachte een beetje ?

Ben je niet in de war met Glycine?

Want bij Doxa is er eigenlijk alleen sprake van vaste prijzen (geen van/voor) via hun eigen online store. Bij juweliers/winkels ligt het merk (op een uitzondering na) eigenlijk niet.

Glycine ken ik, ik ken de importeur goed.

Doxa dus eigenlijk alleen online……
Dank voor de info !

Vind het redelijk aan de prijs maar ook wel een bijzonder merk.

1 like

Nee.

5 likes

Kijk, nu nog een beetje verdiepen in de geschiedenis van het merk en dan gaan met die banaan…

3 likes

1969-2023

’69 is helaas niet van mij…

8 likes

nog geen half jaar na aanschaf ingeruild voor de 300t

8 likes

Had de sharkhunter een witte minuten wijzer gehad dan had ik de inruil hoogstwaarschijnlijk niet gedaan, helemaal witte wijzer bezetting vind ik persoonlijk een betere balans hebben.

2 likes

Zoals het origineel :wink:

1 like

16 likes

deze gaat in ieder geval niet meer weg!, misschien dat de sub300 sharkhunter er nog eens bij komt… :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

5 likes

Heeft iemand deze al “live” gezien?

6 likes

Nice!

https://www.instagram.com/p/CrLGGmNLIo0/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Otis Taylor’s Doxa

5 likes

Sinds gisteren ook deze Doxa mogen toevoegen aan de verzameling

33 likes

Met al dat mooie Sub geweld even een oude foto van de Sub1200t die lekker in zijn mandje ligt, heb vandaag namelijk de fiffer om de pols.

14 likes

Klaar voor de zomer!

20230421-145239
pic host

14 likes

Ik weet niet wat / of er verschillen zijn met de nieuwere generatie behalve:

1. COSC versies welke de 1200t niet heeft,
  2. Rechte bracelet bij de 1200t vs de in mijn ogen minder mooie wijder uitvallende nieuwere bracelet en
  3. de HEV die de 1200t wel heeft en de standaard versies van de 300t niet.

Verder was de 1200t de eerste reissue die trouw was qua dimensies aan de originele 300t. Hoe de nieuwe versies zich verhouden tot de 1200t geen idee.

En de vliegende schotel, tja je moet hem gewoon zien en ervaren in plaats van reviews lezen.

2 likes