Wat vinden jullie van de nieuwe Clive Cussler 300T?
Ik weet niet zo heel goed wat ik er van moet vinden. Qua uiterlijk wijkt het een beetje af wat Doxa normaal gesproken maakt.
Wat vinden jullie van de nieuwe Clive Cussler 300T?
Ik weet niet zo heel goed wat ik er van moet vinden. Qua uiterlijk wijkt het een beetje af wat Doxa normaal gesproken maakt.
Heeft hij in de grind bak gelegen of zo?
Hahaha ja dat idee kreeg ik ook. Zo’n met opzet verweerde look is niet echt mijn ding.
Ik wel
Verrassende uitgave, heel afwijkend van wat andere merken doen, een respectvol eerbetoon aan iemand waar ze veel aan te danken hebben……een unieke uitgave die zeer bij Doxa past, top!
Oke door het verhaal erachter kom ik een beetje terug op m’n eerder gegeven ongenuanceerde mening
Het idee erachter is zeker tof, zou hem zelf alleen nooit overwegen te kopen.
Voorzichtig gezegd, geen fan!
Attent of goede marketing?
Ik denk dat dit een mooie samenvatting is wat mijn mening betreft
Het één hoeft ‘t ander natuurlijk niet uit te sluiten. Als het alleen om de marketing zou gaan hadden ze een aantal kostbare details kunnen weglaten…
Dit horloge zou ook niet mijn eerste keuze zijn, maar ik vind het een bijzonder leuke en verrassende uitgave.
Ik krijg er een beetje ‘theme park’ vibes bij. Geen fan van de dail, en de verweerde look.
Je hoeft je in ieder geval geen zorgen te maken dat er krasje op komen
O.k., en toch, he…
En ik ben de eerste die zegt: altijd liever een echte vintage. Maar sommige zijn ook wel weer mooit gedaan.
Gewoon lelijk. Zo wil ik 'm zelf maken, niet zo kopen.
Ik ken die Cussler versie niet. Is die nieuw?
Erg gaaf maar ga met knikkende knieen kijken naar de prijs… 2690 euro… hmmm valt mee.
Ai het zien van deze doet me weer kwijlen!
Ik twijfel al zo lang tussen de aquamarine en de professional
Thx, als je hem eens wil proberen laat maar weten!
Kiezen is wel een ding bij Doxa. Ik zou nog wel een zwarte plaat willen, maar eigenlijk ook een zilveren. Of nee, toch een carbon 300 met gele plaat… En dan zijn er nog nog de aqua lungs
gr, Vigorelli