Doxa only

Hij is prachtig!!! Als ik niet al een Sub had wist ik het wel!!!

2 likes

1 puntje van kritiek, kijkende naar het filmpje erover op youtube. Als Clive Cussler en zijn fictieve karakter Dirk Pitt bekend stonden om het dragen van een oranje Doxa, waarom is deze dan niet oranje?

6 likes

Haha, dat vroeg ik me ook af! Dacht dat 't aan mij lag en misschien het feit dat ik al aan het bier zit. Maar, dus nog iemand die zich dit afvraagt! :smile:

1 like

Eens em het geheel ziet er cheap uit door alle fauxtina. Niet mijn kopje thee

Relicen is alleen leuk als je het zelf doet dus tja, nee deze vindt ik niet mooi…

Dit dus…

1 like

Passen ook hahaha. Bedankt voor het aanbod om hem te kunnen passen, want er zijn helaas geen Doxa AD’s.

Maar goed… daarna inderdaad de keuze welke kleur :joy:

1 like

Drommels drommels… stoppen met ellenlang wikken en wegen… Gewoon kopen :rofl::rofl::wink::wink:

2 likes

Je kan niet alles vooraf uitdenken, het ervaren is het belangrijkste om te zien wat je wel en niet mooi vindt.

1 like

Ik had mijn tuinmeubels beter ala Clive Cussler gelaten. :joy:

7 likes

Misschien kun je met die schuurmachine ook wel over de Clive Cussler Doxa gaan. Knapt het horloge misschien ook wel van op.

3 likes

23 likes

Ha allen!
Ik heb vervangende springbars nodig voor mijn Sub 300 maar weet even niet waar ik het zoeken moet! Waar vind ik los van de breedte (20mm) welke ik nodig heb en waar vind ik kwalitatief goede (met een snelle levertijd). Thanks!

@Floris155 van STRPS even een berichtje sturen dan heb je de juiste snel in huis.

2 likes

21 likes

17 likes

Done! Thanks!

Zelfs de silhouet is super cool…

12 likes

drommels drommels drommels… Mooi man!! Gefeliciteerd!!!

1 like

Blub :sweat_drops:

11 likes