Doxa only

Wat een heerlijk horloge is dit zeg

21 likes

Lijkt het nou alsof jouw glaasje minder bolt dan die van mij?

1 like

Als je een sub300(t) hebt dan klopt dat inderdaad. Ik heb een Sub1200t uit 2009, ander glaasje die minder bolt en gelijk met de bezel begint. Tevens een andere band aanzet en standaard een HEV.

1 like

coole kast!!! waar is dit van gemaakt?

Ik lees whitepearl maar de dial lijkt net baby blauw of is dat een vertekend beeld?

Forged Carbon is dat. Er zijn een aantal modellen waarbij ze deze variant uitgebracht hebben.

Dat zal idd vertekend zijn. Het is echt spierwit (en full-lume :star_struck:)

1 like

Voor de mensen met een SUB300T, hoe nauwkeurig lopen deze ongeveer?
Hoeft geen COSC te zijn wat mij betreft maar kan niet echt onmiddelijk terug vinden op de website van Doxa wat de maximum +/- per dag is.

Ga toch binnenkort de knoop doorhakken voor een oranje dial met oranje rubber band denk/vrees ik…

1 like

Ik heb de Army eens op een textiel strap gegooid… alles staat hem goed.

24 likes

Gister de Clive Cussler in het wild gespot. Niet de beste foto’s, maar ik vond de windroos op de dail best subtiel. De kleuren van de indices zijn wel goed gekozen. Alleen de distressed look van het staal… :grimacing:

21 likes

19 likes

Ik kan nog steeds niet wennen aan die BOR band.

Ik vind de sub300 heel fraai, maar zo’n Custler kán toch echt niet. Dat ze het uberhaupt bedacht hebben.

1 like

Op sommige foto’s vindt ik het wel mooi. Maar het is zeker niet het eerste wat ik niet mooi vindt aan de Cussler :sweat_smile:

2 likes

Persoonlijk vindt ik dit ding weinig hout snijden, de bor band moet je van houden, vind het wel comfortabel dragen…
Dat hele distressed ding slaat helemaal nergens op, heeft wat mij betreft een erg hoog stonewashed jeans gehalte en gaat het idee van relicen behoorlijk voorbij…

1 like

Sub300

7 likes

5 likes

qua looks of pasvorm? Voor mij de ultieme bracelet, super comfortabel en visueel een sieraad zo mooi…

1 like

De looks, het is gewoon niet mijn ding denk ik

1 like

Vervelend! Op zoek naar iets anders dan maar!

1 like

Ieder zijn ding, hij staat ook cool op die nato dus no problemo toch.

1 like