Doxa only

De Carbon variant is zelfs niet leverbaar op BOR, enkel op rubber, dus ik maak me geen zorgen :slightly_smiling_face:

Dat heb ik dus al :wink:

2 likes

oh no problemo dus… Geniet van die knaller!!

1 like

Oeps dat is wel triest inderdaad.
Zou mij ook storen.
Succes.

1 like

Nou, dit is wel kwalitatief uitermate teleurstellend!!

1 like

ik zie het niet op de eerste foto maar geloof je. Jammer man

1 like

Hoi allemaal,

Ik denk er over om de Doxa 200 aquamarine te kopen. Super tof zomerhorloge. Wat mij betreft moet hij op stalen band komen, maar dat rubber staat hem ook erg goed. De prijs van €260 belet me om de rubberen band er direct bij te kopen.

Weten jullie van een passend alternatief? Ik kan die niet met zekerheid vinden. De breedte is een lekkere niet-universele 19mm.

Groeten, DGO!

Ja suuuper… Welkom to tha club baby!!! Heel veel draagplezier!

1 like

Cross post.

14 likes

Mooie frisse verschijning!

1 like

Doxa rubber is wel echt something else. Denk niet dat je zo’n goede kwaliteit gaat vinden, die ook goed aansluit op de kast.
Als je het wel vindt wil ik het weten :grin:

1 like

Graag gedaan natuurlijk! Ik heb veel last van flipperitus maar mijn Doxa bewees dat ik wel degelijk rust in de hobby kon hebben met het juiste horloge. Een geweldig compleet plaatje om de pols die prachtig is. En voor de zomerse look, de oranje rubber strap van Borealis is een echte aanrader. Vergeet die stugge Isofrane, die van Borealis uit Portugal heeft dezelfde look, zelfde kwaliteit, veel soepeler en voor de helft van de prijs. Draag ik al jaren op mijn Doxa afgewisseld met de originele Doxa Hershey strap.

De Borealis strap

De originele Hershey strap

Oh en Doxa zonder Doxa leesvoer van de expert kan niet he…

8 likes

Oh en op de foto nog een grail, de Doxa Sub 200 t graph chronograaf!!! Om te smullen zo mooi…

3 likes

Eens, ik vind die tapered look ook niet zo geslaagd als de rechte BOR inderdaad. Deze kwam origineel op de sub1200t, dit betreft de mark II. De mark I kwam uit in 2009 bij de eerste uitgave van de sub1200t. Bij die versie zaten er geen individuele beads maar waren het schakels die een BOR look hadden. De verkoop eindigde een paar jaar later met de opvolger sub1500t. De verkoop viel echter tegen en toen werden de resterende sub1200t weer verkocht en was de BOR in deze mark II verkrijgbaar. En dit is net als de tapered versie een echte BOR met individuele beads. Meest comfortabele bracelets die ik heb ervaren.

Volgens mij past de mark II ook op de huidige modellen maar weet het niet zeker. Ze worden echter zelden los te koop aangeboden. Maar goed zeg nooit nooit.

1 like

Dit is de tofste variant, absoluut. En dan met die oranje Doxa rubber band van @Eddio

1 like

Deze :smiling_face_with_three_hearts:

15 likes

Je bedoelt denk ik dat die eerste schakel niet mooi omlaag valt ?

1 like

:ok_hand:Watchbandit?

1 like

Daar is wat aan te doen.

1 like

Drommels drommels en nog eens drommels

4 likes

:joy: En das de “veilige” optie?