Wat een bijzonder leuk horloge is zo’n Doxa. Je wordt er helemaal happy-de-peppi van.
Hoe uit zich dat happy-de-peppi gevoel ?
In een grijns als je naar het horloge kijkt. Die vorm van de kast, dat oranje, die indexen, die rare grote uurwijzer. Alles is twisted @Jesus
Thx.20 cm.
Al veel naar zitten loeren. Heel karaktervol. Maar ik twijfel steeds over de draagbaarheid.
Draagbaarheid is dik in orde.
Lug to lug is bescheiden; volgens mij vanaf 17cm prima te dragen. Band heeft aan elke zijde 2 half-links. Heel goed op maat te maken. Verdere verstelling is via de duiker-extensie mogelijk.
Jammer dat ik mezelf een aankoop-stop heb opgelegd
Ik blijf hem ook leuk vinden… kan prima toch naast de ZEP? Maar goed… de al eerder besproken blauwe LLD is ook fantastisch en heb ik ook al eens gepast
Ze zijn beiden mooi naast de ZEPs. Maar mijn MM200 doet het ook prima.
En die V.C. of L.U.C. gaan zichzelf niet bijeensparen.
Al die maten die je vraagt zijn bij een Pagani Design anders. Ook de functie van heel die ring is niet wat het moet zijn. Ik denk dat er in het Middle Kingdom topic mensen zijn die de PD hebben.
Aan de andere kant loop je voor die acht tientjes niet echt risico’s dat het horloge al dan niet lekker past.
Geen idee wat nu exact het verschil is tussen een Doxa en een Pagani Design. Er zijn mensen die de Pagani hebben. Die zitten denk ik niet in dit topic. Die zitten in Middle Earth.
Nogmaals voor die 8 tientjes zou ik die PD kopen. Is ie 1mm te groot of klein dan kun je hem hier vast nog voor 6 tientjes kwijt.
Dan is het nog geen geld. Er komt vast nog een kans dat je een paar tientjes kunt besparen.
Kan zijn dat de grote Juni sale voorbij is, maar over 2-3 weken is weer de Summer sale
Iemand ervaring met eventuele vervangen bezel van Doxa sub300T. Die zijn aardig gevoelig voor krassen zoals velen weten en ik kan me bedenken dat ik dit op een bepaald moment ga vervangen.
Iemand ervaring hiermee (mogelijkheid en kosten?)
Opsturen naar Zwitserland zou wat mij betreft laatste optie zijn. Ik weet niet of er mogelijkheid is bij Doxa onderdelen (bezel) te bestellen. Wellicht laten vervangen door / via Bouwman?
Hoor het graag als iemand dit weet
Vandaag weer om de pols vanwege “Oranje”
Desalniettemin een weer echt fijn dragend horloge met de zeer fijne fijnverstelling clasp.
Yummy dus.