Doxa only

Mooi, maar vind de verhouding tussen de kast zelf en de bezel een beetje scheef.
Kan zijn omdat ik een Sub300 gewend ben of dat ie zo shiny is, maar vind de nieuwe een beetje een UFO lijken :sweat_smile::rofl:

Welke polsmaat heb je?

1 like

Hihi, ik hang iedere dag nog wel rond in het Speedmaster Only topic.

17,5 cm omtrek

Ik heb 17,5-18cm omtrek en kan de Sub300 prima hebben al zeg ik het zelf.

2 likes

Denk dat een sub300 searambler het ook wel zou winnen voor mij maar de prijs van deze is dan wel weer wat aantrekkelijker

1 like

15 likes

Goede release! Ik denk dat ik er wel eentje ga uittesten. Prijs is ook goed wat mij betreft (ondanks Selita maar die zitten zelfs in oudere studies…).

1 like

Random Rob heeft even een snelle unboxing waarbij hij 2 Sub 200T’s heeft. Hij legt ze naast zijn Sub 300T en Sub 200 zodat je de afmetingen goed naast elkaar kan zien.

6 likes

Zijn er liefhebbers voor mijn 300T Sharkhunter? Ik heb hem pas een paar dagen, maar vind het helemaal niets…
Op BOR en Doxa rubber

5 likes

Die professional sunray 200t op een rubberen band zou voor mij wel een heel lekker vakantiehorloge zijn hoor :star_struck:

1 like

Foto ? en waarom wil je het weg doen? Te klein ? Vind ik wel.

Hij komt morgen in het blauw.

Waarom weg? Ik vind de wijzerplaat maar saai en vind de wijzers echt vreselijk

1 like

Hahaha ja. Eigenlijk wil ik beide banden wel. Ik zou hem denk ik wel het meest op de BoR band dragen, maar voor de zomer lijkt me de rubberen band heerlijk.

Iedereen heeft wel eens zo’n miskoop gehad :smile:
Balen.

Doxa is ook wel specifiek wat dat betreft, ik vind die knaloranje wijzer ook niet top. Maar er zijn ook kleurtjes met een hele fraaie zwart gelakte wijzerset.

2 likes

Ja klopt! Ik had eigenlijk voor een oranje of gele plaat moeten gaan, denk ik

1 like

17 likes


Deze blijft voor mij de mooiste.
Is niet zo klein als die anderen op mijn 20 cm pols.

7 likes

kleurt bij de bank :slight_smile:

6 likes

Zo grappig wat smaak betreft. Ik vind die oranje wijzer juist het gaafste van het hele horloge :smiley:

1 like


11 likes